וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בני סכנין מורדם ומונשם לאחר שנפגע מירי

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 21:25

השחקן מקבוצת הנוער, שאמור היה לפתוח בהרכב בגביע הטוטו בשבת, נורה בטעות כאשר ערך קניות באיטליז בעיר. קיבל טיפול מציל חיים והוכנס לניתוח. אבו יונס: "כואב הלב, לא מתאים לעיר"

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

טרגדיה בסכנין: שחקן הקבוצה נורה ככל הנראה בטעות באיטליז בעיר ופונה לבית החולים לגליל בנהריה כשהוא סובל מפצעי הירי ומצבו מוגדר בינוני עד קשה. מדובר בחלוץ קבוצת הנוער שיצא עם הקבוצה הבוגרת למחנה האימונים והיה אמור לפתוח בשבת בהרכב בגביע הטוטו לאחר שהותיר את הרושם הכי טוב מבין כל השחקנים במחנה. במועדון טוענים כי מדובר בסיפור טרגי כשהשחקן היה בעיצומה של קניית בשר בעיר.

יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס אמר הערב (חמישי) בשיחה עם וואלה! ספורט: "זה כל כך לא מתאים לעיר סכנין. אין כאן את האירועים הנוראיים האלה. אני בדרך לבית החולים כדי לפגוש את השחקן. כואב הלב, אני מקווה שהפציעה לא חמורה".

בן משפחה של השחקן אמר: "הוא ילד מדהים. כולנו המומים. מתפללים לטוב. הוא בסך הכול בא לקנות בשר והיה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון. כל הקריירה לפניו ואנחנו מחזיקים אצבעות שהוא יבריא".

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. מאור אלקסלסי
"מקווה שהפציעה לא חמורה". מוחמד אבו יונס/מאור אלקסלסי

מדוברות המשטרה (מחוז צפון- מרחב גליל) נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע ירי לעבר עסק בעיר סכנין. כתוצאה מהירי פונו לבית החולים לגליל בנהריה ארבעה פצועים בדרגות פציעה שונות (עפ"י גורמי רפואה) - גבר במצב קשה, גבר נוסף במצב בינוני ועוד שני פצועים במצב קל. שוטרי משטרת ישראל בליווי חוקרי זירה הגיעו למקום האירוע ואוספים ממצאים במקום ובמקביל נפרסו מחסומים משטרתיים במטרה לאתר חשודים במעשה. בשלב זה החקירה בראשיתה ונבדקים כל כיווני החקירה.

חובש בכיר במד"א בהגאת אומבאשי סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הפצועים שכבו כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו של צעיר בן 19 קשה ושלושת הפצועים הנוספים במצב בינוני וקל".

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר: "אחד הפצועים, בן 19 מאעבלין, הובא במצב קשה והוכנס לחדר ההלם, שם נאלצו הצוותים הרפואיים להרדימו ולהנשימו. בהמשך הוכנס לחדר ניתוח. פצוע נוסף, בן 20, מוגדר במצב בינוני, ושניים אחרים, בני 50 ו-18, במצב קל (שלושת הפצועים הללו מתגוררים בסכנין)".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה

האזינו: יניב טוכמן על אירוע הירי בסכנין

בני סכנין הגיבה לאירועים: "ערב כבד ומצער עובר על מועדון בני סכנין. שחקן מצטיין של קבוצת הנוער אשר מיועד להשתלב בקבוצה הבוגרת, נורה הערב בטעות בזיהוי בזמן שהותו בחנות בעיר סכנין. השחקן עובר טיפול בבית חולים. מתפללים לבורא עולם להחלמה מהירה של השחקן".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "שוחחתי לפני מספר דקות עם אביו של שחקן הנוער שנורה ונפצע קשה בסכנין, הצעתי את עזרתנו בכל מה שיידרש ואיחלתי החלמה מהירה. כולי תקווה שהשחקן ישוב לאיתנו בהקדם, ימשיך להגשים את חלומו להיות כדורגלן מקצועני וימצא חברה בטוחה וסובלנית ללא אלימות שמאיימת על כולנו".

ממכבי בני ריינה נמסר: "המועדון מאחל החלמה מהירה לשחקנה של בני סכנין שנפצע הערב באירוע אלימות. כמו כן אנו מגנים את תופעת האלימות שמתפשטת בחברה הערבית ופונים לכל הבכירים להתערב להפסקת התופעה שמגיעה עד אנשים חפים מפשע".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully