וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוני ג'יימס שוחרר לביתו, לברון: "המשפחה ביחד, בטוחה ובריאה"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 22:54

בנו של הכדורסלן שוחרר מבית החולים אחרי שעבר דום לב, אביו התייחס לראשונה: "אסירי תודה לכולם, מרגישים את האהבה"

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

ברוני ג'יימס, בנו של לברון ג'יימס, שוחרר היום (רביעי) מבית החולים יומיים אחרי שעבר דום לב והוא נמצא כעת בביתו עם משפחתו. עוד קודם לכן פרסם לברון ג'יימס הצהרה פומבית ראשונה וכתב: "אני רוצה להודות לכמות האינסופית של האנשים ששלחו למשפחה שלנו איחולי תמיכה, אהבה והתפללו למעננו. אנחנו מרגישים אתכם ואני אסיר תודה. כולנו במצב נהדר. המשפחה שלנו ביחד, בטוחה ובריאה, ואנחנו מרגישים את האהבה של כולם. נדבר על הכול כשנרגיש מוכנים, אבל רציתי להודות לכולם על התמיכה ולהגיד כמה זה חשוב לנו".

ברוני ג'יימס, בנו הבכור של כוכב הכדורסל ואחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA, לקה בדום לב ביום שני במהלך אימון של USC. הפרוספקט בן ה-18, אשר מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, הובהל לבית החולים, שם מצבו התייצב והוא נשאר להשגחה.

לברון ג'יימס ומשפחתו. מימין ברוני ג'יימס. Kevin Mazur, GettyImages
משפחת ג'יימס, לברון משמאל וברוני מימין/GettyImages, Kevin Mazur

בעבר לברון ג'יימס סיפר לא פעם שהחלום הגדול שלו הוא לשחק ביחד עם בנו ב-NBA, באותה קבוצה. השאיפה הזו של לברון הייתה חלק מהסיבות שהשאירו אותו מלא מוטיבציה להישאר במיטבו ולהמשיך לאורך השנים את הקריירה, אחרי שכבר שבר את שיא הנקודות של כל הזמנים של קארים עבדול ג'באר. כעת כמובן יש לא מעט ספקות לגבי המשך הקריירה של ברוני, אך אין ספק שמבחינת המשפחה הכדורסל כרגע זז הצדה, וכולם קודם כל רק מקווים לבריאותו השלמה של הילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully