וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מקווים להגיע גבוה מאוד, רוצה שנסיים במקומות 1-6"

בעלי הפועל חיפה התראיין לתוכנית הספורט של 103fm וסיפר על ההכנות של הקבוצה הקיץ לקראת העונה הקרובה: "עם עוד החתמה או שתיים נהיה מרוצים יותר. יש סגל טוב וצעיר, אולי צריך לשפר את ההגנה"

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

עם מספר החתמות מעניינות כמו גיא מלמד, הפועל חיפה ממשיכה בהכנות שלה לקראת עונת המשחקים של 2023/24. יואב כץ, בעלי המועדון, התראיין בתוכנית הספורט של 103fm על מחנה האימונים ולקראת פתיחת העונה של הקבוצה מהכרמל.

"בינתיים זה נראה טוב. היה לנו מחנה אימון מצוין. בינתיים זה עובד יפה, אבל נצטרך להשתפר לקראת הליגה", אמר כץ. "יש לנו קצת פציעות. אני חושב שעוד החתמה אחת או שניים, נהיה יותר מרוצים. יש סגל טוב, צעיר יותר ממה שהיה בשנים הקודמות, נמרץ יותר, אבל אנחנו צריכים עוד לשפר אולי קצת את ההגנה, אבל בסך הכול זה נראה טוב מאוד".

האזינו ליואב כץ על הקיץ של הפועל חיפה

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה מבניית הקבוצה ושואף גבוה. יואב כץ/מאור אלקסלסי

כץ הוסיף ותהייחס לציפיות של הקבוצה והבאת המנהל המקצועי החדש: "אנחנו בשנת ה־100 של הפועל חיפה. אנחנו מקווים להגיע מאוד גבוה, אני רוצה לראות לפחות מקומות 1-6. בכל חברה מסחרית קטנה, כל בן אדם עושה 5-4-3 תפקידים, אז אנחנו חברה מסחרית קטנה, אז אנחנו עושים אדמיניסטרציה, שיווק, דברים מקצועיים. ככה זה בכל חברה מסחרית קטנה בארץ ובעול , והפועל חיפה לא שונה מכל חברה מסחרית אחרת. חלק מזמנו מוקדש לדברים מקצועיים, חלק לאדמיניסטרציה, חלק לשיווק. אנחנו צריכים לנצל את כוח האדם שלנו בצורה מקסימלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully