וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה עדיין ללא ניצחון, 0:1 לאנגליה על דנמרק במונדיאל הנשים

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 16:03

דרום אפריקה שמטה יתרון כפול, אך השיגה נקודה ראשונה אי פעם במשחקי גביע העולם ב-2:2 מול הדרום אמריקאיות. לורן ג'יימס הכריעה בקרב על ראש בית ד'

אנגליה - האיטי 0:1/ספורט1

אחרי ספרד ויפן שהבטיחו את מקומן בשמינית הגמר של מונדיאל הנשים, היום (שישי) אנגליה עדיין לא עשתה זאת, אבל היא מאוד קרובה להצטרף אליהן אחרי שניצחה בסדני 0:1 את דנמרק בקרב ישיר על ראשות בית ד'. היא טרם עלתה כי במשחק הנוסף בבית גברה סין על האיטי. במשחק המוקדם בבית ז' דרום אפריקה השיגה נקודה היסטורית ב-2:2 נגד ארגנטינה, שטרם ניצחה במונדיאל.

ארגנטינה - דרום אפריקה 2:2

היה זה משחק על כל הקופה מבחינת שתי הנבחרות, שידעו שהפסד בדנידין שבניו זילנד יחסל סיכוי להמשיך הלאה ואילו ניצחון יהווה היסטוריה מכיוון שמדובר בשתי נבחרות שמעולם לא ניצחו במשחקי גביע העולם. דרום אפריקה עלתה ליתרון כפול הודות לשערים של לינדה מוטלאלו (30) ותמבי קגטלאנה (66), אבל סופיה בראון (74) ורומינה נונייס (79) תוך חמש דקות החזירו את ארגנטינה למשחק וקבעו 2:2 בסיום - לארגנטינה כעת מאזן של שלוש תוצאות תיקו ושמונה הפסדים מאז הבכורה שלה במשחקי המונדיאל ב-2003, דרום אפריקה בהופעתה השנייה בלבד כעת במאזן של שלושה הפסדים ותיקו שמשאיר גם אותה בתמונת העלייה.

סופיה בראון, שחקנית נבחרת ארגנטינה. SANKA VIDANAGAMA, GettyImages
הארגנטינאיות ניצלו מהפסד ונשארו בתמונת העלייה/GettyImages, SANKA VIDANAGAMA

אנגליה - דנמרק 0:1

מפגש מסקרן נערך בסידני בין שתי הפייבוריטיות של בית ד', שבמחזור הפתיחה התקשו והסתפקו ב-0:1 כל אחת. גם הפעם אנגליה השיגה ניצחון דחוק ועשתה צעד ענקי אל עבר השלב הבא, הודות לשער של לורן ג'יימס שבדקה השישית הייתה היחידה שמצאה את הרשת וחגגה שער ראשון שלה אי פעם במשחקי המונדיאל. דנמרק, שחזרה למונדיאל לראשונה מאז 2007, עדיין יכולה לצלוח את שלב הבתים לראשונה מאז 1995 ובמחזור השלישי והאחרון תפגוש את האיטי.

סין - האיטי 0:1

אלופת אסיה השיגה את הנקודות הראשונות שלה בגביע העולמי הנוכחי ונשארה בתמונת העלייה לשלב הבא בזכות פנדל, שהיה השער שני בסך הכל של נבחרת סין בשבעת משחקיה האחרונים בגביעי העולם. למרות שז'אנג רוי הורחקה בדקה ה-29 והותירה את נבחרתה בחיסרון מספרי, שואנג וואנג בדקה ה-73 הכריעה את והותירה את האיטי על אפס נקודות במונדיאל הראשון בתולדותיה. סין תפגוש במשחק האחרון בבתים את אנגליה בידיעה שגם תיקו עשוי שלא להספיק בשל העובדה שדנמרק, שנמצאת איתה בשוויון נקודות, תשחק נגד האיטי. אם סין לא תעלה לשלב הבא, זה יקרה לה לראשונה אחרי שבעה מונדיאלים בהם השתתפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully