וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב מכבי פתח תקוה אושר, 4,000 אוהדים צפויים בדרבי

27.7.2023 / 16:30

שחקני הרכש יעמדו לרשותו של בני לם במפגש עם היריבה העירונית (ש', 20:30 בספורט4). בקבוצה מחפשים בלם ושחקן התקפה זרים ומגן שמאלי ישראלי, מעברו של זערורה מתעכב

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

הרשות לבקרת תקציבים אישרה את תקציבה של מכבי פתח תקוה לעונת המשחקים הקרובה, שיעמוד על 26 מיליון שקל. בכך אושרו גם החוזים של כל שחקני הרכש החדשים בקבוצה וגם של המאמן בני לם, אשר לרשותו יעמוד סגל מלא בשבת הקרובה (20:30 בספורט4) בדרבי בגביע הטוטו.

במכבי פתח תקוה ממתינים בקוצר רוח לפתיחת העונה, ולמרות שעדיין לא מדובר במשחק ליגה, הצפי לשבת הקרובה הוא ש-4,000 אוהדים יגיעו לאצטדיון שלמה ביטוח.

מאמן מכבי פתח תקוה, בני לם. קובי אליהו
הכל מוכן לדרבי הראשון לעונה. בני לם/קובי אליהו

העולה החדשה ממשיכה לחפש שחקני חיזוק זרים - בלם ושחקן התקפה, לאחר שנפלה מועמדותם של מספר שחקנים שהיו על הפרק. כמו כן, הצוות המקצועי מעוניין לצרף מגן שמאלי ישראלי, כאשר שמותיהם של אבישי כהן ואלון אזוגי הוזכרו. כהן עוד לא מצא קבוצה אחרי שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים, בעוד אזוגי ששיחק במכבי פתח תקוה בעונה שעברה, חזר להפועל תל אביב לה הוא שייך.

המלאבסים מחכים לאישור מכבי חיפה כדי להחתים את הקשר באסם זערורה, שמסרב בשלב זה להאריך את חוזהו במועדון מהכרמל, מה שמעכב את שחרורו ומונע את המעבר לפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully