וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב ל-1,000 ספורטאים ושאלה פתוחה אחת: מי יהיו אלופי ישראל בנינג'ה 2023?

בימים אלו משודרת לראשונה בערוצי ספורט1 ליגת הנינג'ה של ישראל אשר מונה מאות משתתפים מכל רחבי המדינה. גיל מרנץ, שניאור שמח, הראל דווידסון, אדם מלכי, ספיר כהן, עדי כרם, אלה מנשה ועוד - כל אלה יקחו חלק בתחרות המטורפת. כל הפרטים בפנים

ליגת הנינג'ה. רמון פלור,
ליגת הנינג'ה/רמון פלור

בימים אלו משודרת לראשונה בערוצי ספורט1 ליגת הנינג'ה של ישראל אשר מונה מאות משתתפים מכל רחבי המדינה. בתחרויות השונות ניתן למצוא את כוכבי הנינג'ה של העתיד אשר מתאמנים כבר שנים כדי להפגין את יכולותיהם. לצידם ניתן לראות את כוכבי נינג'ה הידועים של ישראל, וביניהם: גיל מרנץ, שניאור שמח, הראל דווידסון, אדם מלכי, ספיר כהן, עדי כרם, אלה מנשה, אדם ברוטמן שיר וגל שרים, יהונתן הרן, שלו בצלאל, שלמה ויצמן ואחרים. אליהם יצטרפו תום שקד בעמדת שדרנית הקווים, ואמור פז בעמדת הפרשנית הראשית לצד שדר הספורט הידוע דור הופמן.

עולם הנינג'ה שהכרתם כתוכנית ריאלטי הופך בימים אלו לענף ספורט אמיתי על כל המשתמע מכך. מלבד ארגון הנינג'ה שהוקם בישראל, ישנם מאמצים בינלאומיים להכניס את ענף הנינג'ה לאולימפיאדות הקרובות ( לוס אנג'לס 2028, אוסטרליה 2032). כבר היום יש מעל 1,000 ספורטאים וספורטאיות שרשומים לארגון הנינג'ה ומתחרים בליגה המונה 18 תחרויות ומחולקת ל6 קטגוריות גיל שונות, כאשר המתחרה הצעיר ביותר בן 7 והמבוגר ביותר בן 67. זו כנראה הסיבה, שלראשונה בעולם - ערוץ ספורט רשמי משדר במהלך הקיץ 12 תוכניות מתוך ליגת הנינג'ה ומראה לא רק את הכוכבים הגדולים והמוכרים, אלא נותן גם במה לקטגוריית הנוער, המהווה את דור העתיד של הענף. בנים ובנות שמתחרים על אותו מסלול בדיוק, בתקווה לתת השראה לדור הצעיר אשר צופה מהבית, בכל הנוגע לרמת המסוגלות, לעבודה קשה ולנחישות.

ליגת הנינג'ה. רמון פלור,
ליגת הנינג'ה/רמון פלור
ליגת הנינג'ה. רמון פלור,
ליגת הנינג'ה/רמון פלור
ליגת הנינג'ה. רמון פלור,
ליגת הנינג'ה/רמון פלור

הליגה מתבססת על הפורמט של האיגוד הבינלאומי מתוך ציפייה לשלוח נבחרות בעתיד לייצג את המדינה בתחום. ממש בשבוע זה טס גיל מרנץ, יושב ראש הוועדה המקצועית של ארגון הנינג'ה ומנצח העונה שנייה של נינג'ה ישראל, לייצג את ישראל בתחרות בינלאומית. זאת בשאיפה להביא לכך שישראל תארח תחרות שכזו עוד השנה. "אני נרגש להיות המתחרה הישראלי הראשון בפורמט אליפות עולם החדש בנינג'ה, ואני עוד יותר נרגש לדחוף לכך שישראל תארח השנה את אחת התחרויות הבינלאומיות. מסקרן מאוד לראות את המתחרים והמתחרות שלנו למול שאר המתמודדים מהעולם", מספר גיל.

בנוסף לתחרויות הליגה, ספורט1 עתיד לשדר את אליפות ישראל שהוא אירוע השיא של הליגה השנתית. אליפות ישראל צפויה להתקיים בעיר אשקלון במתחם שטרם נראה כמותו אשר יבנה במיוחד לטובת האירוע. כמו כן, מלבד הכוכבים הישראלים - ישנן תוכניות להזמין גם את הכוכבים הבינלאומיים ואף לקיים אליפות ישראל במידוריאמה (טיפוס על חבל באורך 23 מטר) כאשר אלופי הארץ יזכו לא רק בתואר הנכסף, אלא גם בהזדמנות לייצג את ישראל באליפות העולם בארה"ב.

קבוצת ספורט1 תשדר את ליגת הנינג'ה בערוציה, השידורים יתקיימו במשך חודשיים יולי- ספטמבר 2023.

  • עוד באותו נושא:
  • נינג'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully