וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי אגדות ביום אחד: דויד סילבה ודייגו גודין פורשים מכדורגל

הקשר והבלם תולים את הנעליים בגיל 37. הספרדי שקרע את הרצועה הצולבת "נפרד מהדבר לו הקדשתי את חיי", האורוגוואי ויתר על הצעה לשוב למולדתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

אחרי שקרע את הרצועה הצולבת באימון קבוצתו ריאל סוסיאדד, דויד סילבה בן ה-37 הודיע היום (חמישי) בסרטון ברשתות החברתיות על פרישה מכדורגל. אחד מסמלי דור הזהב של נבחרת ספרד היה אמור לשחק השנה עם הבאסקים בליגת האלופות, אך הוא ויתר על שיקום בגילו המתקדם כשהוא מחזיק בחוזה בסוסיאדד עד לתום העונה הנוכחית.

"היום זה יום עצוב עבורי, זה הזמן להיפרד מהדבר שלו הקדשתי את כל חיי", אמר סילבה הנרגש בסרטון, "אני נפרד מהקולגות שלי, הם כמו משפחה עבורי ואתגעגע אליהם מאוד". סילבה, ששיחק במהלך הקריירה באייבר, סלטה ויגו, ולנסיה, מנצ'סטר סיטי וכאמור סוסיאדד, הודה לאוהדי הקבוצות בסרטון: "תודה על כך שגרמתם לי להרגיש בבית".

סילבה נחשב לאחד השחקנים המעוטרים והמוצלחים בהיסטוריה של הכדורגל הספרדי. במדי הנבחרת הוא ערך 125 הופעות והבקיע 35 שערים, והוא היה שותף בכיר לשתי הזכיות ביורו ב-2008 וב-2012 ולזכייה במונדיאל ב-2010. בעשור במנצ'סטר סיטי הוא זכה בארבע אליפויות, שני גביעים וחמישה גביעי ליגה. עם סוסיאדד, קבוצתו בשלוש השנים האחרונות, הוא זכה פעם אחת בגביע המלך.

סרטון הפרישה של סילבה

דייגו גודין, שחקן נבחרת אורוגוואי. Francois Nel, GettyImages
גם הוא נפרד. גודין/GettyImages, Francois Nel

שחקן נוסף שנפרד מהמשחק הוא דייגו גודין, שלפי דיווחים בדרום אמריקה גם כן יתלה את הנעליים. הבלם האורוגוואי בן ה-37 שמשחק בימים אלה בוולס סארספילד הארגנטינאית יערוך את ההופעה האחרונה שלו בראשון במשחק ליגה נגד הורקאן. לאחרונה הוא קיבל הצעה מנסיונאל מאורוגוואי, אך ברגע האחרון החליט לוותר על חזרו למולדתו ובחר לפרוש.

גודין מזוהה בעיקר עם אתלטיקו מדריד, שבמדיה שיחק תשע עונות וזכה באליפות ב-2014. באירופה שיחק בוויאריאל, אינטר וקליארי. במדי נבחרת אורוגוואי זכה בקופה אמריקה ב-2011, הגיע לחצי גמר מונדיאל 2010 ולרבע הגמר ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully