וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההישגים: אירוע הוקרה לתלמידים על הרצף האוטיסטי

באירוע ההוקרה קיבלו התלמידים גביעי הוקרה וכן הוענק להם שי כספי באדיבות מגה ספורט על מנת לעודד את המשך עשייתם הספורטיבית. את השי העניקה להם מנהלת השיווק של מגה ספורט, חגית אציל כהן

הספורטאים הצעירים עם צוות אלומות אור ועם מנהלת השיווק של מגה ספורט באירוע ההוקרה. יחצ,
הספורטאים הצעירים עם צוות אלומות אור ועם מנהלת השיווק של מגה ספורט באירוע ההוקרה/יחצ

בשבוע שעבר התקיים אירוע הוקרה לתלמידי בתי הספר ע"ש בנימין רוטמן מאשכול אלומות אור לתלמידים על הרצף האוטיסטי ולתלמידים עם הנמכה קוגניטיבית, שייצגו את ישראל בספיישל אולימפיקס בברלין בחודש שעבר ושקטפו תארים של אלופי עולם בג'ודו, בכדורגל, בטניס שולחן וברכיבת אופניים, וכן לתלמידים שזכו במדליות באליפות העולם בהולנד.

בין היתר קטפה נבחרת ישראל בכדורגל בספיישל אולימפיקס בברלין את המקום השני, בענף טניס שולחן זכו במקום הראשון, בענף רכיבת האופניים קטפו את המקומות הראשון, השני והשלישי ועוד.

באירוע ההוקרה קיבלו התלמידים גביעי הוקרה וכן הוענק להם שי כספי באדיבות מגה ספורט על מנת לעודד את המשך עשייתם הספורטיבית. את השי העניקה להם מנהלת השיווק של מגה ספורט, חגית אציל כהן.

במהלך האירוע סיפרו התלמידים על התהליך שחוו לאורך השנה באימונים ועל האתגרים שעמדו בפניהם. שמות התלמידים הזוכים: נגה קורן, אלה הכסטר, דוד קרסנטי, ניר אבלסון, רון פיצ'חדזה, אורי כהן, איתן זוסמן.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully