וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל נאסר ורונאלדו סיימו בתיקו גם מול אינטר, שער בכורה לפראטזי

אחרי ה-0:0 מול פ.ס.ז', הסעודים נפרדו ב-1:1 מול סגנית אלופת אירופה במסע ההכנה ביפן. גאריב פתח (23), הרכש האיטלקי איזן (44). הפסד דרמטי ומביך לאתלטיקו מדריד מול כוכבי הליגה הקוריאנית, שלושה שערים נפסלו למוראטה

תקציר: אל נאסר - אינטר 1:1/ספורט1

פריז סן ז'רמן, אינטר ואל נאסר נמצאות בימים אלה ביפן כחלק מההכנה לעונה הבאה, ולאחר שהצרפתים והסעודים נפרדו ב-0:0, היום (חמישי) חילצה הקבוצה של כריסטיאנו רונאלדו תיקו נוסף - הפעם עם 1:1 מול סגנית אלופת אירופה.

רונאלדו פתח ב-11 יחד עם מרצלו ברוזוביץ', שעבורו זה היה מפגש מול האקסית שאותה עזב הקיץ, אך מי שהבקיע עבורה היה דווקא עבדולרחמן גאריב הסעודי שקבע 0:1 בדקה ה-23.

אינטר הצליחה למצוא שוויון לפני ההפסקה, כשבדקה ה-44 מצא את הרשת דוידה פראטזי. עבור הקשר האיטלקי שהגיע הקיץ מססואולו מדובר בשער בכורה במדי קבוצתו החדשה, כאשר השער הזה גם קבע את תוצאת המשחק.

אל נאסר סיימה את מסע ההכנה שלה במזרח הרחוק, בעוד לאינטר נותר משחק מול פ.ס.ז' ביום שלישי.

שחקן אינטר דוידה פראטזי מול שחקן אל נאסר טאליסקה. PAUL MILLER/AFP, GettyImages
שער ראשון במדי הנראזורי. פראטזי מול טאליסקה/GettyImages, PAUL MILLER/AFP
מרצלו ברוזוביץ', שחקן אל נאסר. Kenta Harada, GettyImages
פגש את האקסית. ברוזוביץ'/GettyImages, Kenta Harada

במשחק הכנה נוסף שנערך היום, אתלטיקו הפסידה 3:2 לנבחרת הכוכבים של הליגה הקוריאנית. תומא למאר (13) וקרלוס מרטין (85) הבקיעו לקולצ'ונרוס כשאנטון קריבוציוק (50) מאזן זמנית, הקוריאנים השלימו מהפך דרמטי עם פנדל של אלכסנדר פאלוצ'ביץ' (89) ושער ניצחון של לי סון מין (90+4). במחצית הראשונה אלברו מוראטה מצא את הרשת שלוש פעמים, אך כל השערים שלו נפסלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully