וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "חסרים שחקני מפתח כדי להיות הקבוצה שאנחנו רוצים"

מאמן הפועל חיפה לקראת המשחק הראשון בגביע הטוטו (ש', 19:00) נגד בני סכנין: "נהיה בהרכב חסר, יש עוד דרך ארוכה"

שערי השבוע, 26.7/ספורט1

בשבת (19:00) הפועל חיפה תארח את בני סכנין למשחק הראשון של השתיים בגביע הטוטו, והיום (חמישי) המאמן רוני לוי דיבר על הקיץ שעבר על הקבוצה. "מבחינתי היה טוב מאוד, אמרתי את זה גם לשחקנים ולצוות שהייתי מאוד מרוצה, גם מהשחקנים שעשו עבודה טובה וגם אני באופן אישי מהצוות מאוד נהניתי. יש לנו צוות חזק וטוב. בסך הכל מחנה אימונים מוצלח מאוד", אמר לוי על תקופת ההכנה.

לגבי מתיחת הפנים שעבר הסגל: "עשינו שינויים גדולים מאוד השנה, שחררנו קרוב ל-15 שחקנים, הגיעו שחקנים חדשים טובים מאוד. התחלנו תהליך טוב מאוד, אנחנו עדיין באמצע התהליך וחסרים לנו שחקני מפתח כדי שנהיה הקבוצה שאנחנו רוצים להיות. יש לנו סבלנות לבחור את השחקנים הנכונים שיתאימו לנו. בכל זאת, אנחנו בשנת ה-100 של המועדון ויש לנו שאיפות גדולות השנה".

"בהחלט הייתה דרושה רוח רעננה וחדשה במועדון, השחקנים שהיו ושירתו את הפועל חיפה היו טובים מאוד והיה מתבקש איזשהו שינוי", המשיך המאמן. "הגיעו שחקנים רעבים עם אנרגיה חדשה, ואני בטוח שכשכולם יהיו ביחד, הפועל חיפה תהיה קבוצה חזקה".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
עשה הרבה שינויים. רוני לוי/קובי אליהו

לסיום, הוא התייחס למשחק הקרוב שיהיה הראשון בבית העונה: "התרגשות, בבית מול הקהל שלנו עם הרבה שחקנים חדשים מאוד. יחד עם זאת, אנחנו עם הרבה חוסרים בגלל אילוצים כאלה ואחרים, ככה שנהיה בהרכב חסר. יש דרך ארוכה כדי שנהיה איפה שאנחנו רוצים. בסבלנות והרבה עבודה אני מאמין שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully