וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מנסה לרשום את שכטר, אך מרבית המצטרפים ייעדרו מהדרבי

המלאבסים הודיעו כי טרם עברו בבקרה התקציבית ועל כן רק חלק מהשחקנים החדשים יוכלו ליטול חלק בגביע הטוטו בשבת נגד מכבי פתח תקוה (20:30, ספורט4)

שערי השבוע, 26.7/ספורט1

הפועל פתח תקוה חזרה לליגת העל אחרי שמונה שנים וכבר במשחק הראשון שלה כקבוצה בליגה הבכירה מצפה לה דרבי מול מכבי פתח תקוה - בינתיים במסגרת גביע הטוטו, אחרי שהשתיים נפגשו גם בעונה האחרונה בליגה הלאומית. עם זאת, בניגוד ליריבתה העירונית שעברה בבקרה התקציבית, הודיעו הבוקר (חמישי) ראשי הפועל פתח תקוה כי לא הצליחו בשלב זה להעביר את כל השחקנים בבקרה ועל כן ייעדרו מספר שחקני רכש.

לפי הודעת הקבוצה, דניאל פלשר לא יעמוד לרשות עופר טסלפפה ואילו רק אחד מבין סמואל בראון או איתי שכטר יירשמו. בנוסף, רם לוי וריצ'רד בואטנג ייעדרו עקב פציעות וגם אבי ריקן שנפצע בצורה קלה באימון אתמול, לא יירשם למשחק בשל כך. המגן החדש יאן קיניונס גם הוא בספק, מכיוון שבכל מקרה טרם התקבל השחרור הבינלאומי שלו.

איתי שכטר, הפועל פתח תקוה, לצד סוכנו אבי נמני. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הוא עשוי לעבור בבקרה בזמן. איתי שכטר במעמד החתימה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"בשבועות האחרונים אנחנו עובדים באופן שוטף מול הבקרה התקציבית, על מנת לאשר בהקדם את סגל השחקנים של הקבוצה לעונה הקרובה בליגת העל", נמסר מהפועל פתח תקוה, "במקביל למגעים מול הבקרה, במועדון עובדים על מנת לגייס כספים נוספים ולעמוד ביעדים אשר על בסיסם נבנה התקציב לעונה הקרובה. חשוב לציין כי הדרישות בליגת העל גבוהות יותר, בין היתר גם בסעיף הערבויות, אשר גבוה משמעותית מהדרישות בליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully