וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון אחד הספיק: הולנד חילצה 1:1 מארצות הברית במונדיאל הנשים

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 16:50

ג'יל רורד (17) הבקיעה לזכות הכתומות באיום היחיד שלהן למסגרת, לינדזי הוראן (62) השיגה שוויון מוצדק ושמרה על המקום הראשון בבית ה'. פורטוגל גברה 0:2 על וייטנאם, המארחת אוסטרליה הפסידה 3:2 לניגריה

תקציר: הולנד - ארצות הברית 1:1/ספורט1

משחקי המחזור השני במונדיאל הנשים נמשכים גם הבוקר (חמישי) ובמוקד ניצב אחד המפגשים היותר גדולים של שלב הבתים, כאשר נבחרת ארצות הברית החזקה נעצרה אחרי 10 ניצחונות רצופים ב-1:1 נגד הולנד בשחזור גמר מונדיאל הנשים מ-2019. לאחר מכן גברה פורטוגל 0:2 על וייטנאם ובמשחק האחרון של היום המארחת אוסטרליה הפסידה 3:2 לניגריה.

ארצות הברית נגד הולנד במונדיאל הנשים. Marty MELVILLE, GettyImages
חלוקת נקודות במפגש המרתק בין ארה"ב להולנד/GettyImages, Marty MELVILLE

ארצות הברית - הולנד 1:1

27,312 צופים הגיעו לאצטדיון בוולינגטון כדי לראות מקרוב את נבחרת ארצות הברית החזקה, שקיוותה להמשיך ברצף הניצחונות ולהגדילו ל-11 אחרי שלא התקשתה ב-0:3 על וייטנאם במחזור הפתיחה. עם זאת, הפעם היא פגשה יריבה איכותית בהרבה בדמות הולנד, הנבחרת שהפסידה לה בגמר המונדיאל ב-2019 ושלמעשה הבקיעה היום בבעיטה היחידה שלה למסגרת והצליחה לסחוט נקודה.

ג'יל רורד, קשרית וולפסבורג הגרמנית, העלתה את הכתומות ליתרון מהיר בחלוף 17 דקות משריקת הפתיחה ומרגע זה ואילך הולנד החלה לסגת בניסיון לשמור על השער - בעיקר הניעה את הכדור וניסתה לשמור עליו ברגליים שלה. האמריקאיות לחצו והשיגו את השוויון רק בדקה ה-62 משער של לינדזי הוראן, שקבעה כי השתיים יישארו בראש בית ה' עם ארבע נקודות כל אחת כשלאמריקאיות הפרש שערים עדיף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקניות נבחרת פורטוגל במונדיאל הנשים. Phil Walter, GettyImages
נשארו בתמונת העלייה. שחקניות נבחרת פורטוגל/GettyImages, Phil Walter

פורטוגל - וייטנאם 0:2

במשחק שהשלים את משחקי המחזור השני בבית ה', פורטוגל לקחה נקודות ראשונות ונשארה בתמונת העלייה לשלב הבא. תלמה אנקרנסאו (7) וקיקה נאזרת' (21) כבשו לזכות הסלסאו שבמחזור הסיום יפגשו את ארצות הברית בידיעה שגם תיקו עשוי שלא להספיק, לאור העובדה שלהולנד מצפה משחק נוח על הנייר מול וייטנאם. ניצחון פורטוגל, מנגד, עשוי גם להוביל להדחת ארצות הברית.

אוסטרליה נגד ניגריה במונדיאל הנשים. רויטרס
אוסטרליה בסכנת הדחה/רויטרס

צפו בתקציר ה-2:3 של ניגריה על המארחת אוסטרליה

תקציר מונדיאל הנשים: אוסטרליה - ניגריה 3:2/ספורט1

אוסטרליה - ניגריה 3:2

אכזבה גדולה לאחת משתי מארחות המונדיאל. נבחרת אוסטרליה אירחה בבריסביין את ניגריה ולמרות שעלתה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, לא השכילה לשמור עליו עד ההפסקה ובסופו של דבר ירדה מנוצחת מול האפרקאיות שטיפסו כעת לראש בית ב'.

אוסטרליה החלה את גביע העולם עם ניצחון דחוק על אירלנד וקיוותה מול כמעט 50 אלף צופים לרשום את ניצחונה ה-11 ב-12 המשחקים האחרונים. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה היא התקרבה אל עבר השלמת המטרה הודות לשערה של אמי ואן אגמונד, אך באותה תוספת זמן, בדקה ה-45+6, אוצ'נה קאנו מצאה את הרשת גם כן והורידה את השתיים ב-1:1.

שבע דקות נהדרות של ניגריה בחצי השני הספיקו לה כדי להכריע את ההתמודדות, כאשר אוסינאצ'י אוהאלה (65) ואסיסאט אוסואלה (72) הצטרפו לחגיגה וקבעו 1:3 לניגריה, כאשר אלאנה קנדי רק צימקה בדקה ה-90+10 וקבעה 3:2 בסיום. ה"סופר פלקונס" כעת בראש הבית עם ארבע נקודות, כמו קנדה, ונקודה מול אירלנד במחזור הסיום תספיק לה כדי להעפיל שלב. אוסטרליה שמארחת את האליפות יכולה לסיים את דרכה במחזור הסיום אם לא תנצח את קנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully