וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק הכי חשוב העונה" - כבר ביולי: כך באר שבע תשכיח את הביזיון

27.7.2023 / 9:00

דגשים טקטיים חדשים, שיחות מוטיבציה ושינויים בהרכב: אחרי אחד השבועות הכי קשים של באר שבע בשנים האחרונות, ברדה נחוש להחזיר את האמון והדרך מול פוניבז' (21:00, ספורט1)

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

בתום אחד השבועות היותר קשים של הפועל באר שבע בשנים האחרונות, תתייצב הערב (חמישי, 21:00, ספורט1) הקבוצה למשחק הראשון במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג, כשהיא שואפת להשכיח לגמרי את ההפסד הצורב 6:1 למכבי תל אביב בגביע הטוטו.

אליניב ברדה היה עסוק לאורך כל השבוע בדרישה מהשחקנים. דרישה לכדורגל הרבה יותר נחוש ואגרסיבי. דרישה לכדורגל הרבה יותר חכם ואינטליגנטי. דרישה לראות את הפועל באר שבע של העונה שעברה. ברדה אמר לשחקנים באחת האסיפות: "החוכמה בחיים היא לצאת ממצבים קשים. עברנו אירוע קשה ביום חמישי, אבל בעולם ובחיים צריך לדעת להתרומם. אלה הרגעים שצריכים להתחזק".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
דרוש מהפך בגישה וביכולת. ברדה/דני מרון

לצד המטרה של ברדה להעמיד הערב קבוצה שונה לגמרי מהקבוצה הנרפית לפני שבוע, הוא גם דאג להבהיר לשחקנים שהיריבה הליטאית שתגיע הערב לטרנר רחוקה מלהיות טיול בפארק. מדובר בקבוצה שכבר רצה מחזורים רבים בליטא, ומוכנה מאוד גופנית וגם מקצועית. העובדה שהיא במקום הראשון בליגה רק מחזקת את הדאגה של הפועל באר שבע ולא בכדי נאמר השבוע במועדון: "אנחנו הולכים למשחק הכי חשוב שלנו העונה".

קהל רב ימלא הערב את טרנר. הכרטיס למשחק נמצא במסגרת המנוי שרכשו 12 אלף אוהדי הקבוצה ולכן טרנר יהיה גועש מאוד. אחרי הביזיון שהיה לפני שבוע, הקהל דורש לראות מהפך של 180 מעלות בתפקוד. ברדה דרש מהשחקנים ברמה המקצועית והטקטית להתנפל על היריב. ללחוץ גבוה. להיות הרבה יותר קרובים לשחקני היריבה ולהחזיק הרבה יותר בכדור.

בכל הקשור להרכב שלו, ברדה צפוי לערוך כמה שינויים ביחס ל-11 שפתחו מול מכבי תל אביב והוא גם יבדוק בהמשך היום מי מהשחקנים צם היום, כך שזה גם עשוי להכריע מי יפתח בהרכב. עדן שמיר וחאתם עבד אלחמיד, שפתחו לפני שבוע, פצועים והצטרפו אל רותם חטואל שמושבת אף הוא לתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully