וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט: "הייתה בעיה בחדר ההלבשה. אנחנו מדברים עכשיו יותר"

27.7.2023 / 11:00

הציפייה לקבל אזרחות ("עוקב אחרי הנבחרת ומאוד רוצה להיות אזרח"), השער בבאר שבע ("לקחתי אותו על עצמי") וההבדל מהעונה שעברה בחדר ההלבשה ("עושים הרבה שיחות בינינו כדי לתקן"). בלם מכבי תל אביב פותח עונה שישית ומאמין: "ניקח את כל התארים"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

מכבי תל אביב הייתה בטוחה שבשלב הזה אנריק סבוריט כבר יהיה אזרח ישראלי. שהמאמצים של ההתאחדות לכדורגל להפוך את הספרדי לשחקן נבחרת ישראל, יסייעו גם לה בבקשה שהגישה לפני קצת יותר משנה למתן אזרחות, אבל ממשלות התחלפו, שרים התיישבו על כיסאות חדשים ו-ועדות הוקמו. בשורה התחתונה סבוריט פותח עונה שישית בקרית שלום כשהוא עדיין שחקן זר. בדיוק כפי שהיה כשהגיע לכאן בעונה הראשונה של ולאדן איביץ' ומאז הפך לאחד הזרים הטובים שנחתו בארץ.

אנריק, עם אילו תחושות אתה נכנס לעונה הקרובה?

"אני תמיד באותה התחושה, שאני נמצא במועדון הגדול בישראל ושאנחנו צריכים להיאבק על כל התארים. מהיום הראשון שהגעתי לישראל שום דבר לא השתנה בהיבט הזה. אני מרגיש שבעונה הקרובה דברים ישתנו במועדון. יש משהו אחר באוויר ואני מצפה שניקח את כל התארים".

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מרגיש בבית בישראל, אבל אזרחות הוא עדיין לא קיבל. סבוריט/אריאל שלום

ישראל הפכה לבית השני שלך אחרי חמש שנים כאן?

"לגמרי. אני מרגיש מצוין בישראל. רעייתי והבן שלי מאושרים כאן בארץ. המועדון מתייחס אליי נהדר כמו תמיד וההרגשה היא שישראל הפכה לבית השני שלי".

המועדון הגיש בקשה לאזרח אותך ועד כה זה לא מסתדר. איך אתה מרגיש עם זה?

"אני מצפה לקבל אזרחות ישראלית. אני יודע שהרבה עובדים על זה עד עכשיו ובחודש הקרוב נראה איך הדברים מתקדמים".

עד כמה אתה מאוכזב שזה לא קרה עד כה?

"זו לא החלטה שלי ואני בטח לא יכול לכעוס. אני מקבל כל החלטה ומבין את התהליכים ואת השלבים שצריך לעבור. ההחלטה לא בידיים שלי ולכן אני רק יכול לקוות שייתנו לי את ההזדמנות להיות אזרח ישראלי".

אתה כבר עוקב אחרי נבחרת ישראל שמצפה לך ברגע שתהיה אזרח?

"אני לא יודע אם הם מצפים לי, אבל בטח שאני עוקב אחרי הנבחרת. יש לי חברים בנבחרת ישראל ואני צופה במשחקים שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנריק סבוריט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש משהו אחר באוויר. אם יגידו לי לשחק חלוץ, אקח את העמדה של ערן"/ברני ארדוב

ביום חמישי שעבר בבאר שבע, רובי קין מאוד כעס על השער שספגתם ולך היה בו חלק עיקרי. לקחת את השער עליך?

"לקחתי את השער בבאר שבע עלי. אף אחד לא רוצה לספוג כזה שער וללא ספק הבעיה הייתה שלא הייתי במאה אחוז ריכוז. אני אעבוד יותר קשה כדי שלא נספוג כאלה שערים".

הפתעתם את כולם בבאר שבע. זו לא הייתה רק השישייה שכבשתם. זו העובדה שהיה רק שחקן אחד חדש על הדשא אצלכם ונראיתם מדהים. מה הביא לשינוי?

"הייתה לנו בעיה בחדר ההלבשה בעונה שעברה. לא בעיה גדולה, אבל היא הייתה. אם רוצים לחפש סיבה למה שהיה בעונה שעברה, היא הייתה לטעמי בחדר ההלבשה ולקראת העונה הבאה, אנחנו עושים בינינו השחקנים הרבה שיחות ופגישות. כולם מבינים שאנחנו צריכים לעשות צעד אחד קדימה ולעשות שינויים בתוך חדר ההלבשה. מה שעשינו בבאר שבע היה מרשים, אבל אנחנו לא יכולים להיות רגועים ולנוח אחרי משחק כזה, כי אז נחזור שוב לאחור".

הגעת כמגן שמאלי וכעת אתה מתופקד כבלם. מה יותר נוח לך?

"אני בסדר גמור עם שני התפקידים. כל חיי שיחקתי כמגן שמאלי ואם הקבוצה צריכה אותי כבלם, אני אהיה בלם. יותר מזה, אם מחר יגידו לי לשחק חלוץ, אשחק חלוץ ואקח את העמדה של ערן. באתי לכאן כדי לשחק בכל משחק, ליהנות מכדורגל ולעזור לקבוצה שלי. זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully