וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במולדובה עקצו: "חיפה שלטה אופטית". מאמן שריף: "אנחנו אנדרדוג"

המולדבים חגגו "ניצחון טקטי" על דגו: "חיפה יזמה, שריף הייתה יעילה". בורדין: "לחיפה יש שחקני התקפה מהטופ, נתמקד בהגנה"

תקציר: שריף טירספול - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

שריף טירספול הוכיחה אתמול (רביעי) שהיא יריבה עיקשת וקשה, שיודעת היטב כיצד להגיע למשחקים מול יריבות אירופיות עדיפות על הנייר. אחרי הניצחון 0:1 של המולדבים אמש על מכבי חיפה, הקבוצה לא מתכוונת לשנות דבר במשחק הבא, ובעיקר רוצה לשמור על המשמעת הטקטית שסידרה לה את התוצאה השברירית.

מאמן שריף רוברטו בורדין אמר בסיום: "היה משחק קשה. למרות הניצחון, הגומלין יהיה מאתגר וקשה מאוד. מכבי חיפה קבוצה שמשחקת כדורגל טוב, ואנחנו באופן טבעי משחקים מולם כאנדרדוג. התמקדנו בהגנה, וניסינו לעקוץ בהתקפות מתפרצות. כולם שיחקו היטב, אבל השוער מקסים קובאל היה מעל כולם והציל אותנו מספר פעמים. אני מרוצה מאוד מהתוצאה ומהמשמעת הטקטית שהצגנו, אבל מבין היטב שיהיה קשה לסיים את העבודה בחיפה. נצטרך להיות מאוד ממושמעים במשחק בישראל".

לדבריו של בורדין, "סגנון המשחק של חיפה לא הפתיע אותנו. מדובר בקבוצה טובה ששיחקה כדורגל התקפי גם מול יריבות מהצמרת של הכדורגל העולמי בשלב הבתים בעונה שעברה. יש לה הרבה שחקנים מהטופ. התכוננו היטב לחיפה ובנינו תכנית משחק מצוינת כדי להתמודד איתה. כדי לעבור שלב נצטרך לשחק בצורה מאוד בטוחה בגומלין, כי הקהל בחיפה ידחוף אותה חזק מאוד קדימה".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה מול קונסטנטינוס אפוסטולאקיס שחקן שריף טירספול. מכבי חיפה, אתר רשמי
"חזיזה כבר חשב שכבש"/אתר רשמי, מכבי חיפה

במולדובה טענו ש"השליטה של מכבי חיפה במשחק הייתה אופטית בלבד", והסבירו שתכנית המשחק של שריף "עבדה בצורה מושלמת".

"מכבי חיפה החזיקה בכדור ויזמה יותר, אבל שריף שיחקה כדורגל יותר יעיל", כתבו באחד האתרים. "הניצחון של שריף מינימלי ולקראת הגומלין, נראה שהכל פתוח. במגרש הביתי שלה, סביר להניח שהיא תהיה מרוכזת יותר מול השער".

השוער מקסים קובאל סחט מחמאות, ונבחר לאיש המשחק. "יש לו חלק עצום בניצחון הזה. דולב חזיזה ופרנזי פיירו הגיעו למצבים מעולים מולו וכבר התחילו לחגוג, אבל הוא מנע זאת מהם", כתבו במולדובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully