וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרת נבחרת הרכיבה: השתתפות שנייה ברציפות במשחקים האולימפיים

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה נערכת להעפלה שנייה ברציפות למשחקים האולימפיים ע"י השגת אחד משני המקומות הראשונים בתחרות גביע האומות בצ'כיה. אשלי בונד: "במבט קדימה לשנה הבאה בפאריס, רק התחרות הקבוצתית חשובה לי"

אשלי בונד. לילי פוראדו,
אשלי בונד/לילי פוראדו

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה ברכיבת סוסים תנסה להבטיח את מקומה במשחקים האולימפיים בפאריס בפעם השנייה ברציפות, אחרי הופעתה במשחקי טוקיו 2020, כל זאת במסגרת תחרות גביע האומות שתתקיים ביום שישי, ה-28.7 בפראג שבצ'כיה. שתי הנבחרות שתדורגנה ראשונות בסיום יום התחרות, תעפלנה אוטומטית למשחקים האולימפיים פאריס 2024.

הנבחרת שסיימה בתחילת השבוע מחנה אימונים בהולנד והגיעה לבירה הצ'כית אתמול (יום שלישי), כוללת את הרוכבים והסוסים הבאים: אשלי בונד שסיימה במקום ה-11 בתחרות הגמר האישית בטוקיו עם דונטלו 141, הרוכב דניאל בלומן, שדורג במקום ה-20 בתחרות הגמר האישית במשחקי לונדון 2012 כנציג קולומביה, עם הסוס לדריאנו Z, הרוכב רובין מוהר והרוכבת איזבלה רוסקוף הגיעו לפראג עם שני סוסים כל אחד, וטרם נתקבלה החלטה עם איזה סוס ישתתף כל אחד מהם במקצה הנבחרות, והרוכבת בריטני רפלוביץ עם הילטון ואן דה בריפואל.

הנבחרות נגדן תתמודד נבחרת ישראל על הכרטיס לפאריס הן: בולגריה, צ'כיה, הונגריה, ליטא, פולין, סלובקיה, סלובניה, טורקיה, אוקראינה ואוזבקיסטן.

האנס הורן, השף ד'אקיפ (המאמן הראשי) של הנבחרת, ויארון דאבלדאם, מאמן הנבחרת, יחליטו בסמוך לתחרות לגבי זהותם הסופית של ארבעת הצמדים שיתחרו במקצה הנבחרות של תחרות אזור C של התאחדות הרכיבה הבינלאומית.

במהלך מחנה האימון בהולנד, התייחס הורן ליכולת שהרוכבים הפגינו: "אני מרוצה מאוד מהיכולת של הסוסים ומקווה שהנבחרת תעשה את מה שצריך ומצופה ממנה על מנת להעפיל בפעם השנייה ברציפות למשחקים האולימפיים".

הרוכבת הישראלית הבכירה, אשלי בונד שתנסה להעפיל לתחרות הקבוצתית במשחקים האולימפיים פעם שנייה ברציפות, יחד עם דונטלו 141, אתו גם השתתפה בטוקיו 2020, הדגישה עד כמה חשובה לה העפלה לתחרות הקבוצתית במשחקים האולימפיים כשאמרה לקראת התחרות: "אני רוצה להגיע למשחקים כנבחרת. אם חלילה לא נצליח להגיע לשם כנבחרת, לא אגיע לפאריס בכלל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully