וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק מול ישראל? אמבפה צפוי להיכלל בסגל צרפת לאולימפיאדה

הכוכב מתכוון לקחת חלק בקיץ הבא גם ביורו וגם במשחקים הביתיים, ויציב זאת כתנאי במו"מ עם קבוצות. וראן ולוריס עשויים להיות חריגי הגיל הנוספים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

קיליאן אמבפה לא יורד מהכותרות הקיץ בעקבות סערת עתידו בפריז סן ז'רמן, אך בשנה הבאה בכוונתו להיות בכותרות במשך הקיץ כולו - ומסיבות שקשורות לכדורגל. פרט ליורו 2024 בגרמניה, בו כמובן יקח חלק, ב"לאקיפ" דווח כי אמבפה צפוי להיות חלק מהסגל הצרפתי לטורניר האולימפי במשחקים הביתיים בפריז.

הכוכב טען בעבר כי הוא רוצה להגשים חלום ולהשתתף במשחקים האולימפיים בעיר הולדתו, ובצרפת דווח כי הנבחרת האולימפית תקבל אותו בזרועות פתוחות. לא ברור לאיזה קבוצה יהיה שייך אמבפה בקיץ הבא, אך בדיווח נטען כי הוא יציב כתנאי במשא ומתן עם קבוצות את ההבטחה שיאפשרו לו לשחק גם ביורו וגם באולימפיאדה.

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
יגשים את החלום האולימפי? אמבפה/רויטרס

כידוע, הנבחרת האירופאיות כוללות שחקנים עד גיל 23 לצד שלושה חריגי גיל. אמבפה שיהיה אז בן 25 יהיה אחד מחריגי הגיל, כאשר לפי ה"לאקיפ" השניים הנוספים עשויים להיות הוגו לוריס ורפאל וראן. השניים פרשו מהנבחרת הבוגרת אחרי המונדיאל בקטאר ולא יקחו חלק ביורו 2024, כך שעבורם יהיה זה קיץ פחות עמוס משל אמבפה.

תמונת 16 העולות לטורניר האולימפי טרם הושלמה, כך שעוד לא ניתן לדעת האם אמבפה יפגוש כבר בשלב הבתים את נבחרת ישראל שהעפילה לראשונה מאז 1976 בזכות ההגעה לחצי גמר יורו הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully