וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין מכבי חיפה לשריף טירספול ישודר ב-19:50 בספורט1

שעות ספורות לפני פתיחת משחקם הגורלי של הירוקים במוקדמות ליגת האלופות מול אלופת מולדובה, נקבע שהוא יועבר בשידור ישיר בספורט1. לירן שכנר ישדר את המשחק, אריק בנדו יהיה הפרשן לצידו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

שעות ספורות לפני פתיחת המשחק הראשון של מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול שריף טירספול, הוכרז שהוא יועבר בשידור חי בספורט 1 הערב ב-20:00 (שידור החל מ-19:50). לירן שכנר ישדר את המשחק, אריק בנדו יהיה הפרשן לצידו. הירוקים יעלו על הדשא במולדובה למשחק חוץ קשה אחרי ה-1:3 על בית"ר ירושלים שהעניק להם את תואר "אלוף האלופים" והכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו.

משחק הגומלין מול שריף טירספול ייערך ביום רביעי הבא בכרמל., כשעל פי ההגרלה שנערכה שלשום במשרדי אופ"א, אם מכבי חיפה תנצח היא תתמודד מול המנצחת בין סלובן ברטיסלבה לזרינסקי. אם תודח, תתמודד מול באטה בוריסוב הבלארוסית או אריס לימסול הקפריסאית במוקדמות הליגה האירופית.

שחקני מכבי חיפה לקראת שריף טירספול. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
רוצים להגיע לגומלין עם תוצאה טובה. שחקני מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

על פי האימונים האחרונים נראה כי מחמוד ג'אבר או גוני נאור יפתחו בקישור לצד עלי מוחמד, תפקודו של דולב חזיזה יהיה גמיש בהתאם למערך ואילו דיא סבע ופרנזי פיירו יהיו אמונים על המחץ בחלק הקדמי.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, מחמוד ג'אבר, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דיא סבע, פרנזי פיירו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully