וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכחו אותי? אני לא צריך לשכנע אנשים מי זה בן שהר"

מכבי פתח תקוה קיימה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, בני לם שיבח: "שהר עשה מחנה מצוין. נשחק התקפי לפעמים גם על חשבון הפסדים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

מכבי פתח תקוה שעברה שינויים רבים לקראת החזרה לליגת העל, קיימה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לפתיחת העונה.

המאמן בני לם שממשיך לעונה נוספת במועדון, פתח ואמר: "הגעתי לפה באמצע העונה שעברה, למרות שהיו לי שתיים-שלוש הצעות מליגת העל, החלטתי לבוא לכאן ולרדת ללאומית. המטרה הייתה והושגה, לעלות ליגה. התחלנו לפני חודש כמעט את האימונים, הקבוצה השתנתה הרבה, קרוב לעשרה עזבו והגיע עשרה, עדיין מצפים לעוד שניים שלושה כדי לחבר את הקבוצה עוד יותר. אני מאמן שאוהב לשחק התקפי, לפעמים גם על חשבון הפסד. . אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגת העל, לשחק כדורגל מהנה כמו שמכירים אותי, אני מאמן שאוהב לשחק התקפי כמו שאני אוהב. אני סומך על השחקנים האלה. הבאתי שחקנים רעבים, כאלה רוצים להוכיח את עצמם, אפילו בן שהר, הוא שחקן רעב מבחינתי, שחקן ששנתיים לא שיחק כמעט. הוא עשה מחנה אימון מצוין, אני לא צריך ללמד אותו להבקיע שערים".

"אנחנו עובדים קשה כדי לחבר את הפאזל", המשיך לם, "התחלנו שבוע לפני כולם. מה שבחנתי במחנה אימון היה חיבור בין הוותיקים לצעירים, הייתה אווירה טובה. המזג אוויר עבד לטובתנו. אני לא רוצה לדבר עכשיו על מה יהיה במהלך העונה, אנחנו רוצים לחשוב ממשחק למשחק, לצבור נקודות וזה ייתן לנו ביטחון. צריך לפתוח את העונה טוב, זה אומר לצבור ביטחון ולא להיקלע לתחתית וללחץ, ככה זה עובד בכדורגל הישראלי".

מאמן מכבי פתח תקוה, בני לם. קובי אליהו
התקפה, התקפה ושוב התקפה. בני לם/קובי אליהו

המאמן התייחס לעזיבתו של הקשר ארד בר: "הוא כבש לדעתי בסביבות ה-12 שערים בעונה שעברה, אני מצפה גם ממאור לוי שייקח את המושכות העונה ויספק מספרים. יש לנו עוד שניים-שלושה שחקנים בקישור שיכולים לתת ]פאת הטון. יש לנו קבוצה בריאה וטובה".

לקראת הדרבי בגביע הטוטו אמר המאמן: "אני אוהב לנצח גם באימון, ובמיוחד שזה דרבי. זה מעניין אותנו, מכבי פתח תקווה גם צריכה את הכסף של גביע הטוטו, נבוא מוכנים ואני רוצה לנצח במיוחד כשזה דרבי".

אחד משחקני הרכש הבולטים הוא בן שהר, שנראה טוב במחנה האימון של הקבוצה באוסטריה. החלוץ נכח גם הוא במסיבת העיתונאים ואמר: "אני מרגיש טוב פה, אני שמח שבחרתי להגיע לפה. היה מחנה אימונים טוב מאוד שבו גם אני נכנסתי לכושר, אחרי תקופה שלא שיחקתי. חלק מהבחירה שלי הייתה בני לם והכדורגל ההתקפי שלו, עם שילוב של וותיקים וצעירים. תפקידי עכשיו הוא לבוא ולשחק ולעשות את העבודה. אני לא חושב שזאת עונה עבורי של להיות או לחדול, בסך הכל אני יודע לשחק כדורגל, כל דקה בוחנים אותך במקצוע הזה, גם אחרי עונות לא טובות ואחרי תקופה שאתה לא משחק בוחנים אותך. גם הציפייה שלי היא להראות לעצמי קודם כל שאני יכול לתרום ויש לי עוד הרבה מה לתרום. זה יגיע רק במעשים ולא בדיבורים".

שהר הוסיף: "מי שרוצה לשכוח יכול לשכוח, אני יודע מה עשיתי בקריירה. אני לא צריך לשכנע אנשים מי זה בן שהר. אני אבוא ואעשה כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה העונה. אין לי מכסה של שערים שאני רוצה להגיע אליה, כחלוץ אני רוצה בכל משחק להגיע ולכבוש. אני לא מתעסק במכבי חיפה, הגעתי למקום חדש, רוצה להציב לעצמי יעדים חדשים. יש במכבי פתח תקווה שחקנים מאוד מוכשרים, חדר הלבשה חזק שזה לא פחות חשוב היום בכדורגל. חובת ההוכחה היא על כולם, זה מועדון שצריך להישאר בליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי פתח תקוה, בן שהר. קובי אליהו
נחוש ורעב. שהר/קובי אליהו

הקפטן תומר לוי הוסיף: "הכי חשוב מבחינתי היה להישאר פה. המועדון רצה לשמור על הבסיס. שמרנו על בסיס מלוכד וחזק של שחקנים, שהם מתאימים לליגת העל. עם חיזוקים נכונים ועבודה של הצוות המקצועי אני מאמין שנשמור על הרמה ונתקע יתד בליגה. עבודה של מועדון זה להפיק לקחים משנים קודמות ומטעויות שנעשו. בכנות אני מאמין שנעשה עונה טובה ונמשיך עם זה שנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully