וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב שריף: "הסיכויים שלנו נגד מכבי חיפה גבוהים ממה שחושבים"

לפני המפגש עם הירוקים (20:00), לובאנור שואב השראה מהניצחון ההיסטורי על ריאל מדריד: "הוכחנו שאנחנו ראויים לשחק בליגת האלופות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

ב-28 בספטמבר 2021 התרחשה אחת הסנסציות הגדולות ביותר בשלב הבתים של ליגת האלופות בשנים האחרונות, כששריף טירספול הצנועה ניצחה 1:2 את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. בין הקבוצה ההיא לקבוצה שתארח היום (רביעי, 20:00) את מכבי חיפה אין כמעט שום קשר וסגל השחקנים התחלף לחלוטין, אבל המולדבים עדיין שואבים השראה מהמשחק ההוא.

"המשחק נגד ריאל הכניס את המועדון לספרי ההיסטוריה. זו הייתה הפעם הראשונה של שריף בשלב הבתים, ובאותה עונה ריאל זכתה בליגת האלופות. זה ממחיש כמה חזק המועדון הזה, כמה המסורת שלו כבר מבוססת היטב ביבשת. במשחק ההוא הוכחנו לכל העולם שאנחנו ראויים לשחק בליגת האלופות", אמר לקראת המשחק כוכב שריף כיום, הנריקה לובאנור, שלא היה חלק מהסגל בזמנו.

הנריקה לובאנור, שריף טירספול. Slavko Midzor/Pixsell/MB Media, GettyImages
אופטימי. הנריקה לובאנור/GettyImages, Slavko Midzor/Pixsell/MB Media

לובאנור בן ה-33 שחזר הקיץ לקדנציה שלישית בשריף, בישל את שני השערים בניצחון 0:3 על פארול קונסטנטה שסידר למולדבים מקום בשלב הבא. לדבריו, צריך לקחת את שריף ברצינות. "אני יודע שיש הרבה אנשים שלא נותנים לנו יותר מדי סיכויים מול מכבי חיפה, אבל אני חושב שהסיכויים שלנו יותר גבוהים ממה שחושבים", אמר לובאנור לתקשורת הברזילאית. יש לנו מסורת אירופית עשירה, וזה דבר חשוב ביותר שצריך לקחת בחשבון במשחקים מהסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully