וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ברצלונה: "בקרוב יהיו לנו חדשות טובות על החתמות"

רפא יוסטה טוען: ברצלונה לא חייבת מכירה גדולה כדי להשיג איזון פיננסי, הסגל התחזק, בשורות טובות בדרך, אבל "המצב קשה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

רפא יוסטה, סגן נשיא ברצלונה, טוען שהקבוצה עוד עומדת להתחזק, ומציג תסריט די אופטימי בנוגע למצבה של אלופת ספרד, שעל פי דיווחים נתקלת בקשיים כלכליים ומגבלות כספיות בניסיון לצרף שחקנים. עם זאת, הוא טוען שלהערכתו "בקרוב יהיו לנו בשורות טובות על החתמות וחידושי חוזה".

"אמבפה?", נשאל יוסטה, "אני לא כאן בשביל להצית שמועות, כל דבר שאגיד עלול לייצר כותרות. אני רוצה להגיד לכולם שיש לנו סגל. עם גונדואן, רומאו ואיניגו מרטינס, אנחנו כבר עכשיו טובים יותר מבעונה שעברה.

"השוק אף פעם לא נסגר במועדון כמו בארסה. כרגע יש לנו קבוצה חזקה עוד יותר ממה שיכולנו לצפות הודות לעבודה שנעשתה על ידי ההנהלה, בגיבוי הדירקטוריון והנשיא. יש לנו שלושה שחקנים ענקיים חדשים שהולכים לתת את הפלוס הזה של מצוינות לקבוצה, אני משוכנע.

"מגן ימני וקשר? מאז שצ'אבי הגיע ניסינו לתת לו את כל מה שהוא וצוות האימון שלו רצו, לאט לאט הושלם הפרופיל הקבוצתי הזה שצ'אבי כל כך ביקש מאיתנו. זה עלה הרבה, בארסה מגיעה מנקודה של מוות פתאומי או מוות קריטי לפני שנתיים וחצי. ידענו איך ליישר את המסלול כשהספינה טבעה לגמרי".

צ'אבי מוצג כמאמן ברצלונה, וחותם על חוזהו לצד נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה. David Ramos, GettyImages
התחזקו? ברצלונה/GettyImages, David Ramos

למה כל כך קשה לחלק מהשחקנים לעזוב בגלל החוזים שעברו בירושה?

"היו חוזים שבאמת היו חסרי אחריות. עשינו עצירה בחוזים שלעולם לא יהיו במועדון הזה שוב, לעולם לא עוד. והשחקן לא אשם שמנהלים, נשיאים... עשו אותם.

"צריך למכור שחקנים, אבל לא צריך שום מכירה גדולה, רק שתהיה את תוכנית האיזון שהליגה מגדירה לנו, את הפייר פליי. אנחנו נלחמים כדי להשיג את זה. הורדנו את סכום השכר בכמעט 200 מיליון יורו, עובדים קשה מאוד, מדברים עם השחקנים, עם הסוכנים, מנסים להסביר להם את המציאות הקשה של מה שקורה במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully