וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוצת ארגנטינה עוברת התעללות בגלל קעקוע של רונאלדו: "אני לא אנטי מסי"

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 19:16

החלוצה של נבחרת ארגנטינה ימילה רודריגס טוענת שמקשים על חייה רק כי העזה לקעקע את כריסטיאנו ולא את מסי: "די, אני לא מרגישה טוב, לא יכול להיות שיהיה לי גיבור אחר?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

החלוצה של נבחרת ארגנטינה ימילה רודריגס טוענת שספגה מתקפות ברשתות החברתיות מאחר שעשתה על הרגל שלה קעקוע של כריסטיאנו רונאלדו, והתעקשה שאין לה כלום נגד ליאונל מסי.

הצעירה בן ה-25 הואשמה בהיותה "אנטי מסי" לאחר שתמונות חשפו קעקוע של רונאלדו מתחת לכדורגלן העבר דייגו מראדונה על רגלה השמאלית.

מסי בן ה-36, כמובן גיבור לאומי בארגנטינה, זכה בשנה שעברה עם ארגנטינה בגביע העולם בקטאר. הוא היה חלק מיריבות לוהטת עם רונאלדו במשך יותר מעשור, ורבים בארגנטינה רואים בפורטוגלי כיריב מושבע, אפילו אויב.

הקעקועים על רגליה של יאמילה רודריגס. Carmen Mandato, GettyImages
הקעקועים על רגליה של יאמילה רודריגס/GettyImages, Carmen Mandato
יאמילה רודריגס שחקנית נבחרת ארגנטינה. Daniela Porcelli/ISI Photos, GettyImages
יאמילה רודריגס שחקנית נבחרת ארגנטינה/GettyImages, Daniela Porcelli/ISI Photos

רודריגס, שבימים אלה לוקחת חלק בגביע העולם לנשים, הגנה על הקעקוע בטענה שרונאלדו שימש לה השראה. בפוסט באינסטגרם היא כתבה: "בבקשה, די. אני לא מרגישה טוב. באיזה רגע אמרתי שאני אנטי מסי? תפסיקו להגיד דברים שלא אמרתי, כי האמת היא שזה פוגע בי (באמצע מונדיאל שבו אני מייצגת את המדינה שלי.) אני לא משחקת רע בגללכם, אלא בגלל הדברים הנוראים שאתם אומרים, בלי כבוד. לא יכול להיות שיש למישהו גיבור, או שחקן שהם אוהבים? בבקשה.

"מעולם לא אמרתי שאני אנטי מסי ולעולם לא אהיה. הוא הקפטן שלנו בנבחרת הלאומית שלנו - וזה שאני אומרת שההשראה והאליל שלי הוא CR7 (רונאלדו) לא אומר שאני שונאת את מסי. רק שבשבילי (כולנו יכולים לאהוב דברים שונים) אני אוהבת יותר את השחקן השני, זה שנתן לי השראה.

"מה הבעיה? לא כולנו מחויבים לאהוב את השחקנים מהמדינה שלנו. אנא הבינו שזה כדורגל ולכל אחד יש העדפות משלו ושהרמת שחקן אחד לא אומר לקבור את השני".

רודריגס הייתה בין המחליפים ושיחקה 14 דקות בהפסד 1:0 של ארגנטינה לאיטליה במשחק הפתיחה של בית ג'. היא תקווה לעזור לנבחרת שלה לעבור את שלב הבתים בפעם הראשונה בתולדותיה. ארגנטינה משחקת מול דרום אפריקה ביום חמישי (2:50, ספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully