וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד ויפן טיילו לשמינית הגמר, קנדה הדיחה את אירלנד

ספרד שרמסה 0:5 את זמביה ויפן שהסתפקה ב-0:2 על קוסטה ריקה הפכו לראשונות שמבטיחות עלייה מהבתים. אירלנד כבשה שער ראשון בתולדותיה במונדיאל הנשים, אך האלופה האולימפית הפכה ל-1:2 וחיסלה את סיכויי ההעפלה של הירוקות

תקציר מונדיאל הנשים: קנדה - אירלנד 1:2/ספורט1

המחזור השני של שלב הבתים במונדיאל הנשים המשיך היום (רביעי), כשבבית ב' רשמה קנדה ניצחון ראשון שחיסל את סיכויי ההעפלה של אירלנד. קודם לכן בבית ג' יפן וספרד הפכו לראשונות בטורניר שמבטיחות את העלייה לשמינית הגמר כששמרו על מאזן מושלם.

נאומוטו היקארו, שחקנית נבחרת יפן נשים חוגגת. Zhizhao Wu, GettyImages
יפן לא מועדת ולא סופגת. היקארו חוגגת/GettyImages, Zhizhao Wu

בית ג'

יפן - קוסטה ריקה 0:2

אלופת העולם מ-2011 פתחה נהדר את הטורניר עם 0:5 על זמביה, וכעת כבר סופרת שני ניצחונות עם אפס ספיגות. היפניות הענישו פעמיים בהפרש של שתי דקות, כאשר מינה טנאקה בישלה להיקארו נאומוטו (25) ולאאובה פוג'ינו (27). בעקבות התוצאה במשחק המאוחר יותר של ספרד, יפן הבטיחה את העפלתה ובמחזור הסיום תיאבק בספרדיות על המקום הראשון בבית.

ספרד - זמביה 0:5

הספרדיות המשיכו להרשים אחרי ה-0:3 על קוסטה ריקה במחזור הפתיחה, והנחילו לזמביה הפסד בתוצאה זהה לזה שספגה במחזור הראשון מיפן. "לה רוחה" פתחו בסערה עם שערים מוקדמים של טרסה אביירה (9) וג'ניפר הרמוסו (13), ואת שאר התחמושת שמרו למחצית השנייה. אלבה רדונדו הבקיע שני שערים שאושרו רק אחרי בדיקה ב-VAR (69 ו-86), כשבין לבין משלימה הרמוסו צמד משלה (74) בדרך לשמינית הגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלבה רדונדו, שחקנית נבחרת ספרד נשים. Buda Mendes, GettyImages
המתינה להכרעת ה-VAR. רדונדו/GettyImages, Buda Mendes

בית ב'

קנדה - אירלנד 1:2

אירלנד אמנם הבקיעה במשחק את שערה הראשון אי פעם במונדיאל הנשים, אך התוצאה הביאה לכך שהיא תסיים את דרכה בטורניר כבר בשלב הבתים. קייטי מקייב מארסנל הייתה חתומה על השער ההיסטורי של הירוקות ארבע דקות מהפתיחה, אך האלופה האולימפית הצליחה לגרד שוויון חמש דקות לתוספת הזמן של המחצית הראשונה בזכות שער עצמי של מייגן קונולי. אדריאנה לאון השלימה מהפך בדקה ה-54, וכעת הקנדיות קרובות לשלב הבא עם ארבע נקודות משני משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully