וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "פוגשים מועדון עם מסורת אירופית דומה לשלנו"

מאמן מכבי חיפה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (20:00) מול שריף טירספול במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות: "צריכים לחתור לניצחון בלי פחד, לא משנה שהם קבוצת בית נהדרת. הקהל? יהיה חסר, מחכים להם בגומלין". חזיזה: "רוצים להעביר את ההכרעה לסמי עופר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

לאחר שדילגה מעל חמרון ספרטנס עם 1:6 בסיכום שני המשחקים, מכבי חיפה תמשיך במסע שלה במוקדמות ליגת האלופות עם צמד המשחקים מול שריף טירספול, אלופת מולדובה. הירוקים שנמצאים כבר בטירספול לקראת המשחק מחר (20:00) לקחו חלק במסיבת העיתונאים כשמסאי דגו ודולב וחזיזה התראיינו וסיפרו על ההכנות של האלופה הישראלית למשחק הראשון בסיבוב השני.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצים להמשיך בפורמה החיובית. דגו/מאור אלקסלסי

המאמן התייחס ליריבה ולמשחק החוץ הראשון: "עוד שלב ועוד שלב באירופה אתה מקבל יריבות יותר חזקות. השחקנים עברו את זה בעונה שעברה, הם מנוסים במפעל הזה. מקווה שנבוא יותר חכמים, אגרסיביים. מצפה לנו משחק חוץ מאוד קשה. כשאתה עובר כל כך הרבה משחקים בימים קצרים זה לא פשוט, אבל כמו שאמרתי, יש פה שחקנים מנוסים שיודעים איך זה עובד. עברנו על משחק ההתקפה של שריף, מחר נעבור יותר על מערך והגנה ונוכל להגיע מוכנים עד ההתמודדות עצמה".

דגו הוסיף ואמר לגבי הניצחון על בית"ר ירושלים: "אין כמו לפתוח את העונה עם ניצחונות כמו באלוף האלופים. זה בונה ביטחון ואני מקווה שגם מחר נמשיך לראות מזה. מאוד מאמין בקבוצה".

דגו התייחס ליריבות הבאות האפשריות והיכולת של שריף עד כה: "אמרתי לצוות שאני לא מסתכל על המשחקים הבאים. קודם נתעסק בשריף ואחר כך נדבר על היריבות הבאות האפשריות. אני חושב שהם קבוצה טובה שגם ברומניה נראו טוב. בבית הם קבוצה הרבה יותר חזקה, כמו שאנחנו בבית מקבלים יותר ביטחון וזאת אינטנסיביות אחרת. המסר שלי הוא שאנחנו צריכים קודם כל לחתור לניצחון בלי פחד, לא משנה איפה. אנחנו מכבדים אותם מאוד, הם כבר כמה פעמים הגיעו לשלב הבתים של ליגת האלופות והקונפרנס ליג, בטוח שלא יהיה פשוט. אנחנו פוגשים מועדון עם מסורת אירופית מדהימה, שדי דומה לכמבי חיפה".

על הקהל הירוק: "זה קהל מדהים ודוחף שאנחנו בטוחים שיהיה חסר מחר. מקווים לעבור שלב כדי שהקהל הזה יחזור למשחקים הבאים בחוץ. קודם נרצה שהם יגיעו גם למשחק הגומלין בבית ויוסיפו לנו כוח".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דולב חזיזה ושחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הזכייה, אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
החמיא לשריף ושואף גבוה. חזיזה/מאור אלקסלסי

דולב חזיזה החמיא ליריבה: "לא רק הצוות חולם על העפלה שנייה ברצף, אלא כולם. אנחנו רוצים לדחוף את עצמנו לקצה. אני מאוד אוהב לראות כדורגל ואת שריף אהבתי מאוד לראות. אני לא יודע אפילו מי עשויה להיות היריבה הבאה, קודם כל מתעסקים במשחקים האלה. רוצים להעביר את ההכרעה לסמי עופר. אנחנו תמיד באים לשחק התקפי, לא יודעים לשחק הגנתי ולסגור את המשחק. אני מכיר את חדר ההלבשה, אוהבים לשחק את הכדורגל שלנו. יש להם הרבה שחקנים מסוכנים. בסופו של דבר אלה שתי קבוצות מאוד חזקות, אנחנו רוצים להנות ולהגיע לארץ עם תוצאה בציפייה להעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully