וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למשחקי פריז 2024: תיירי הנרי מוביל סרט דוקו חדש

Warner Bros. Discovery Sports Europe השיקה היום את הספירה לאחור לפתיחת המשחקים האולימפיים בפריז 2024, וחשפה תוכן בלעדי שיוקרן בבכורה ב-26 ביולי. תיירי הנרי, מוביל בקולו כקריין מספר את הסרט הדוקומנטרי Paris, La Vie Sportive המתאר 100 שנות סיפורי ספורט

תיירי הנרי. יחצ,
תיירי הנרי/יחצ

כשש שנים לאחר שבירת צרפת זכתה באירוח המשחקים האולימפיים לשנה הבאה, המסע של תאגיד המדיה וורנר ברדרס דיסקברי יוצא לדרך עם תוכן חדש, בלעדי ומקורי תחת הכותרת: "הדרך לפריז 2024". מגוון התכנים יוקרנו בבכורה בפלטפורמות האחים וורנר דיסקברי (WBD) ברחבי אירופה וישראל, לציון אבן הדרך 'שנה לפתיחת המשחקים האולימפיים".

ב-26 ביולי ערוצי WBD ברחבי אירופה וישראל ישדרו ערב תכניות מיוחד לציון השקת הספירה לאחור לשידורי המשחקים האולימפיים ביולי 2024, וחזרת המשחקים האולימפיים לאירופה בפעם הראשונה מאז לונדון 2012. בתוך כך, יוקרן לראשונה סרט תיעודי חדש ומרתק - Paris, La Vie Sportive - המגולל את מערכת היחסים ההיסטורית והייחודית של עיר האורות פריז עם ספורט ב-100 השנים האחרונות מאז אירחה העיר בפעם האחרונה את המשחקים האולימפיים בשנת 1924.

בישראל, Warner Bros. Discovery תעניק רישיון משנה בלעדי לערוץ הספורט מקבוצת המדיה RGE לשידור המשחקים האולימפיים 2026-2032 ללא תשלום בישראל, עליו הוכרז בפברואר השנה. רישיון המשנה כולל זכויות שידור עבור אולימפיאדת מילאנו-קורטינה ד'אמפצו 2026, אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028, משחקי החורף האולימפיים 2030 ואולימפיאדת בריסביין 2032, וכן עבור המשחקים האולימפיים לנוער בתקופה זו. ערוץ הספורט ישדר יותר מ-200 שעות סיקור של משחקי הקיץ האולימפיים ולפחות 100 שעות של משחקי החורף האולימפיים. שיתוף הפעולה בין Warner Bros. Discovery לערוץ הספורט מפגיש את נקודות החוזק של ענקית המדיה הבינלאומית יחד עם אמצעי שידור לאומי מוביל, משמע אוהדי האולימפיאדה בישראל ימשיכו לקבל סיקור חדשני ומקיף באמצעות הפלטפורמות המועדפות עליהם.

תיירי הנרי, אגדת הספורט, בסרט הדוקומנטרי Paris, La Vie Sportive

את הסרט התיעודי, שנחלק לשני פרקים בני שישים דקות, מוביל בקולו זוכה מונדיאל 1998 האגדי של אופ"א יורו 2000, תיירי הנרי כקריין ומספר, בגרסאות הצרפתית, האנגלית והספרדית. הסרט, כולל ראיונות הבוחנים את הקשר של הספורט לעיר פריז עם כמה מהספורטאים והספורטאיות הנחשבים ביותר, מענפי הספורט האולימפיים השונים. בניהם הכדורגלנים עמנואל פטיט ומרסל דסילי, חבריו של הנרי זוכי גביע העולם וגביע היורו, ואגדות הטניס מאטס וילנדר, שבע פעמים אלוף גראנד סלאם לגברים, והצרפתי האחרון שזכה בתואר הרולאן-גארוס ליחידים, יאניק נואה וזוכה הטור דה פראנס, אדי מרקקס.

תיירי הנרי: "בכל פעם שיש לך אירוע או טורניר גדול במדינה שלך, מה שזה מביא לאנשים בראש ובראשונה זה שמחה, אבל גם הרצון לרצות לעסוק בספורט. דרך הספורט, פריז הצליחה לחזור ולנשום שוב ולראות את האור בקצה המנהרה. אני חושב שזה מאוד חשוב. זה מה שהמשחקים האולימפיים מביאים; זה מביא תקווה. אנחנו תמיד מקשרים את פריז עם סטייל, אלגנטיות, אופנה ואוכל. חוסן הוא לא תמיד משהו שמגיע וזה מגיע גם דרך הספורט. אני מקווה שנוכל לראות זאת היטב בסרט".
בישראל ישודר הסרט בערוץ יורוספורט, מחר ה - 26.07.23, בשעות 21:30, חלק ראשון ובשעה 22:30 חלק שני.

סקוט יאנג, סמנכ"ל תוכן והפקה בחברת Warner Bros. Discovery Sports Europe,:"זהו אירוע משמעותי עבורנו, ועבור כל חובבי הספורט. לא מדובר על מסע של 17 ימים בלבד בשנה הבאה, אלא על מסע של 12 החודשים הקרובים עד לקיץ הבא. אנחנו מתחילים את השידורים עם לוח שידורים מדהים הכולל תוכן שבונה מומנטום וציפייה מעכשיו ועד לפתיחת האולימפיאדה בפריז. התכנים המשודרים ייקחו את הצופים למסע שיחבר אותם לרוח האולימפית. וכך אנחנו משנים את הפוקוס שלנו לתפקיד של מספרי סיפורים אולימפיים המציגים את הספורטאים השואפים להגשים את חלומותיהם.
"אם אתם אוהבים את המשחקים, תוכלו לראות כל דקה מכל ספורט ב-20 שפות ובכמעט 50 שווקים ברחבי אירופה. בסך הכל 33 אירועי ספורט ו-321 מדליות יופיעו בשידור חי בערוצים ובפלטפורמות שלנו. אנחנו יודעים שהמשחקים מושכים אוהדי ספורט חדשים כל ארבע שנים ואנחנו הולכים להעניק חוויה סוחפת שאין כמותה. אנחנו לא יכולים לחכות לבנות התרגשות עד לטקס הפתיחה בפריז בעוד 365 ימים בלבד מהיום".

מנחה יורוספורט Radzi Chinyanganya יציג באירוע את הדוקו החדש La Vie Sportive המבקר בכמה מנקודות הציון האייקוניות של פריז ובו מתראיינים אורחים מיוחדים, בניהם נשיא פריז 2024 טוני אסטנגואט, מדליסט הג'ודו האולימפי חמש פעמים טדי רינר, אלוף העולם ב-BMX תשע פעמים מתיאס דנדויס ומדליסט הסיוף האולימפי יסאורה תיבוס. ערב התכנים יועבר ב-Eurosport, אפליקציית Eurosport ו- Discovery+* יהיו משובצים בפרופילים של ספורטאים באמצעות סדרה חדשה בחסות ברידג'סטון בשם The Olympian.

תיירי הנרי. יחצ,
תיירי הנרי/יחצ

במסגרת קמפיין ה- 'Road to Paris 2024' של WBD ישודרו תוכניות נוספות במטרה לרגש את המעריצים ככל שהמופע הגדול ביותר על פני כדור הארץ מתקרב. רגעי השיא של התוכן הקרובים כוללים סדרה מרובת פרקים בשם The Super Six, העוקבת אחר החלומות של שישה ספורטאים שונים מרקעים מגוונים, כשהם מתמודדים עם האתגרים לזכייה בזהב בפריז 2024. פרטים נוספים על הסדרה ייחשפו בשנת 2024 יחד עם מידע נוסף על סדרה חדשה בת 25 פרקים של ספורטאים לצפייה.
השקת קמפיין "שנה אחת לחלום".

הקמפיין יציג טעם פריזאי אותנטי וישלים את התכנים המשודרים. מדובר בקמפיין שיווקי בן שבוע אשר יושק מחר ה-26 ביולי לצד הלוגו החדש של WBD בהשראת המשחקים האולימפיים פריז 2024. 'שנה לחלום' הוא הקמפיין שכובש את לב פריז דרך עיניהם של פריזאים צעירים הקשורים למועדוני ספורט מקומיים ומתארים את התשוקה שלהם למשחקים בעיר הולדתם כחלק מסדרת סרטים קצרים. הקמפיין בבימויו של אריק נונג ובהפקת ג'ורדן סנטול, יתארח בפלטפורמות הליניאריות, הדיגיטליות והחברתיות בבעלות WBD.

דינה אשר-סמית' מצטרפת ל-WBD SPORTs בפריז החדשה 2024 תפקיד שגרירה
הבריטית דינה אשר-סמית' המחזיקה בשתי מדליות אולימפיות, מתכננת על זהב בפריז בשנה הבאה. האישה המהירה ביותר אי פעם בבריטניה מעל 100 מ' ו-200 מ' תצטרף כשגרירה האולימפית של האחים וורנר דיסקברי לקראת פריז 2024 במטרה ליצור מודעות והתרגשות מוגברת לסיקור, כמו גם להופעה בתכניות לקראת המשחקים לפריז, ומתווה את המסע שלה 2024.

דינה אשר-סמית: "התפקיד החדש שלי יהיה ליידע את כולם עד כמה פריז הולכת להיות מדהימה ולעודד אנשים לצפות דרך הערוצים השונים. התפקיד כולל להוות השפעה חיובית ושגרירה טובה לצופים כדי במטרה להוות גאווה ל-Warner Bros. Discovery. חשוב לי להביא את האנרגיה וההתרגשות שגורמים לא רק לחברה, אלא גם לכל הצופים ולכולם בבית להתרגש מאוד לקראת האולימפיאדה".

מאז שהחלה לשדר את המשחקים האולימפיים ב-2018, WBD ממשיכה למשוך קהלי שיא ברחבי אירופה בכל הפלטפורמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully