וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השקענו הרבה כסף במנור סולומון, מקווים שטוטנהאם מבינה את זה"

יו"ר שחטאר דונייצק אישר שבכוונתו לבקש מהתרנגולים לפצות את המועדון על צירוף הישראלי: "רוצים להגיע לפתרון לשביעות רצון כל הצדדים"

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 3:2/ספורט1

סרגיי פלקין, יו"ר שחטאר דונייצק, התראיין היום (שלישי) ל"סטנדרט ספורט" וחשף פרטים לקראת הפגישה שצפויה בינו לבין ראשי טוטנהאם בנוגע למעברו של מנור סולומון לתרנגולים. כידוע, סולומון השתחרר מחוזהו באוקראינה בחסות החוק של פיפ"א שמאפשר לכדורגלנים להקפיא את חוזיהם באוקראינה וברוסיה בעקבות הפלישה הרוסית והמלחמה שפרצה, וכך מצאה את עצמה שחטאר מאבדת את נכסיה בזה אחר זה.

בעוד כשבועיים תתארח שחטאר דונייצק בלונדון למשחק ידידות מול טוטנהאם וכחלק מההכנות למפגש צפוי יושב הראש פלקין לדון עם התרנגולים על מעברו של הקשר הישראלי, שהצטרף בחינם וחתם לחמש שנים לנוכח העובדה שחוזהו באוקראינה גם כך אמור היה להסתיים בדצמבר הקרוב. סולומון למעשה לא הותיר לשחטאר ברירה אלא לנסות לתבוע את טוטנהאם כדי לקבל עבורו תמורה כזו או אחרת, אלא אם התרנגולים יסכימו להגיע לפשרה במחווה של רצון טוב.

מנור סולומון. טוטנהאם, אתר רשמי
חתימה שלא עברה בשקט. מנור סולומון/אתר רשמי, טוטנהאם

שחטאר דונייצק שילמה עבור סולומון כ-6 מיליון יורו למכבי פתח תקוה ב-2019 ולמעשה לא זכתה לשום תמורה עבור הישראלי, שגם בעונה שעברה עזב בהשאלה בחינם לפולהאם בחסות אותו חוק של פיפ"א בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה. "אנחנו בטוחים שראשי טוטנהאם מבינים שהשקענו סכומים משמעותיים במנור סולומון ומדובר בכסף שאנחנו וקבוצות אוקראיניות אחרות לא יכולות להרשות לעצמן לאבד", אמר פלקין.

"אנחנו מקווים שבפגישה עם טוטנהאם ערב משחק הידידות, נוכל למצוא פתרון לסוגיית סולומון לשביעות רצונם של כל הצדדים", הוסיף. יש לציין שסולומון עצמו חתם על החוזה בטוטנהאם ונרשם כשחקן הקבוצה, כך שהוא לא צד בעניין - אלא רק הקבוצות עצמן. "אנחנו לא מנסים להרוויח, אלא רק רוצים לכסות הפסדים כחלק מההשקעה שלנו במנור סולמוון ואנחנו מאמינים שנוכל למצוא פתרון לשביעות רצונם של הצדדים", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully