וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל אחרי שנה: ג'וניור איטו חתם בהפועל חיפה

הפורוורד הקונגולזי, ששיחק בעונת 2021/22 בהפועל באר שבע, מגיע לתחנה שנייה בליגת העל אחרי שבעונה החולפת שיחק בברינדיזי האיטלקית: "כבר כששיחק בב"ש ראינו את הפוטנציאל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

אחרי עונה קשה שבה השתרכה בתחתית הטבלה, הפועל חיפה מכוונת לחזור השנה לפלייאוף והיום (שלישי) היא הודיעה על החתמה של זר שני לקראת העונה הקרובה - ג'וניור איטו. הפורוורד הקונגולזי (29, 2.03 מ') חוזר לישראל אחרי שנה בלבד, כאשר בעונת 2021/22 הוא שיחק בהפועל באר שבע. בעונה החולפת שיחק בברינדיזי מהליגה הראשונה באיטליה והיורוקאפ. קודם לכן עבר איטו בטורקיה, ספרד, צרפת וגרמניה.

מאמן הקבוצה אורן אהרוני בירך על ההחתמה: "ג'וניור שחקן מנוסה, קשוח עם אישיות מצויינת שאנחנו שמחים שהוא בחר להצטרף אלינו".

יושב ראש המועדון, יובל רוסמן: "את איטו אנחנו מכירים מהתקופה שלו בבאר שבע, וכבר אז ראינו את גודל הפוטנציאל ולאן יכול להתפתח. עקבנו אחריו בשנה האחרונה, וברגע שהתאפשר להביא אותו לא חשבנו פעמיים. אנחנו מצפים מאיטו להיות שחקן מוביל ומנהיג בקבוצה".

ג'וניור איטו, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
הפעם יגיע לכרמל. איטו במדי הפועל באר שבע/לירון מולדובן

רק אתמול החתימה הקבוצה את הזר הראשון שלה - מרכוס בינגהאם ג'וניור - בעוד את הסגל הישראלי חיזקה עד כה באיתי מושקוביץ ועמית גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully