וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון החליטה: דני אבדיה לא ישחק הקיץ עם נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 12:28

איגוד הכדורסל הודיע כי בעקבות פציעה בירך, החליטה קבוצת ה-NBA שלא לאפשר לפורוורד לצאת עם הנבחרת למשחקי מוקדמות הטורניר הקדם האולימפי. זלמנסון ייעדר ממשחקי ההכנה

פלייר אריאל בית הלחמי מוצג כמאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: זיו שטיינר

איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) כי דני אבדיה לא יקח חלק במשחקיה של נבחרת ישראל במוקדמות הטורניר הקדם האולימפי הקיץ. הנציג הישראלי היחיד ב-NBA סובל מפציעה בירך, ובעקבות כך הודיעה קבוצתו וושינגטון וויזארדס כי היא לא תאפשר לו להצטרף למשחקים.

בשבוע שעבר נשאל מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי על הסטטוס של אבדיה לקראת החלון, ואמר: "מהיום הראשון הוא התחייב להיות כאן. יש לו פציעה שדי מדאיגה את וושינגטון וכרגע הוא לא כשיר להיות איתנו באימונים, הוא עשה הכל על מנת להיות פה".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. רויטרס
נשאר בצד. אבדיה/רויטרס

הנבחרת תצא לשני טורנירי הכנה לקראת המשחקים. הראשון שבהם הוא בהונגריה, שם תפגוש כבר בשישי הקרוב את המארחת ויממה לאחר מכן את איסלנד. משם תמשיך ללטביה ותפגוש את הולנד ואוקראינה. משתי הנסיעות האלה ייעדר סנטר הנבחרת עידן זלמנסון בעקבות חתונתו, כאשר לאחר משחקי ההכנה תתקיים הערכה מחודשת.

משחקי המוקדמות לפריז 2024 יתקיימו באסטוניה, ושם הנבחרת תפגוש את צפון מקדוניה ב-12 באוגוסט, את צ'כיה למחרת ואת אסטוניה ב-15 באוגוסט. שתי הראשונות בבית הזה ייצאו לפולין לחצי הגמר והגמר מול הבית המקביל שכולל את פולין, בוסניה, פורטוגל ובולגריה. מנצחת הטורניר תעלה לטורניר המוקדמות האולימפי שיתקיים בקיץ 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully