וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצה שבורה": בארה"ב חשפו את חוסר האמון של לברון בבלאט

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 7:41

ב"את'לטיק" נזכרו בימיו של הישראלי בקליבלנד, שפיטרה אותו באמצע העונה כשהקבוצה בראשות המזרח: "היו מספר פלגים בחדר הלבשה, ג'יימס לא הרשה לחברים לקבוצה להשתתף בהצגת השחקנים. החליפו את בלאט במאמן שלא רצה את התפקיד"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

הקדנציה של דיוויד בלאט ב-NBA מרגישה כבר כמו היסטוריה רחוקה. מאז שפוטר מקליבלנד קאבלירס במהלך עונת 2015-16 המאמן הישראלי הספיק לשוב לאירופה ולהוביל את דרושפאקה להצלחות, לחזור ליורוליג כמאמן אולימפיאקוס, לפרוש מאימון ולסגור מעגל במכבי תל אביב בתור יו"ר הוועדה המקצועית. למרות כל ההישגים ביבשת הישנה, בארצות הברית הוא עדיין זכור כמי שפוטר במהלך העונה בזמן שקבוצתו הייתה במקום הראשון במזרח.

בכתבה שפורסמה ב"את'לטיק", סיפר העיתונאי ג'ו וארדון על אותה תקופה ועל היחסים הרעועים על כוכב הקבוצה לברון ג'יימס, שהובילה לאווירה רעילה בחדר ההלבשה של הקאבס: "זו הייתה קבוצה שבורה, היו בחדר ההלבשה מספר פלגים ולברון היה על אי באמצע".

"חוסר האמון של לברון כלפי בלאט היה גדול עד כדי כך שהוא לא אפשר לחברים לקבוצה להשתתף בהצגת שחקנים לפני משחקים", המשיך וארדון. בלאט כאמור פוטר באמצע העונה והוחלף בידי עוזרו, טיירון לו. "כדי לתקן את כל זה, הקאבס פנו למאמן רוקי שלא רצה את התפקיד ולגבוה מחליף שהיה יכול לקלוע שלשות (צ'אנינג פריי)".

לו בסופו של דבר הוביל את הקאבס לאליפות היחידה בתולדות המועדון עד כה. הם גם הפכו לקבוצה הראשונה אי פעם שחוזרת מפיגור 3:1 בסדרת הגמר מול גולדן סטייט ווריירס, שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בהיסטוריה - 9:73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully