וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורבנקו וגולוביטי מחוץ לחצי גמר אליפות העולם ב-200 מ' חופשי

אחרי ההצלחה ב-200 מ' מעורב, השחיינית הישראלית הבכירה לא הצליחה לשחזר את ההישג וסיימה במקום ה-23 הכללי, חברתה למשלחת במקום ה-27. סולובייצ'יק לא עלה לגמר 800 מ' חופשי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

אחרי ההישגים הנהדרים של אנסטסיה גורבנקו ונבחרת השליחים באליפות העולם לשחייה, הבוקר (שלישי) חוו נציגי המשלחת הישראלית יום פחות מוצלח בבריכה בפוקואוקה של יפן. גורבנקו שסיימה חמישית בגמר 200 מטר מעורב אישי כבר לא תצליח לשחזר את ההישג ב-200 מטר חופשי, לאחר שיחד עם חברתה למשלחת דריה גולוביטי נותרה מחוץ לגמר במקצה זה. אצל הגברים, בר סולובייצ'יק לא העפיל לגמר 800 מטר חופשי.

כאמור, גורבנקו וגולוביטי לא הצליחו להעפיל לחצי הגמר ב-200 מטר מעורב אישי לאחר שלא התברגו בין 16 המובילות. גורבנקו סיימה שביעית מתוך עשר מתחרות במשחה שלה ובמקום ה-23 הכללי כשעצרה את השעון על 1:59.30 דקות. גולוביטי סיימה במקום ה-27 הכללי ושמינית מתוך עשר במקצה שלה, עם 1:59.77 דקות.

בר סולובייצ'יק שחיין ישראלי. רויטרס
ארבע שניות מהשיא. סולובייצ'יק/רויטרס

אצל הגברים המשימה של סולובייצ'יק הייתה קשה הרבה יותר, משום שבמקצה 800 מטר חופשי לגברים אין חצי גמר, אלא ההעפלה אל המוקדמות היא ישירות לגמר. סולובייצ'יק לא סיים בין שמונת השחיינים המובילים, והסתפק במקום ה-26 הכללי עם 7:59.65 דקות. תוצאה זו רחוקה ארבע שניות משיאו האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully