וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל טוענים: "ערן זהבי רוצה לשחק תחת רמון דיאס בוואסקו"

מאמינים לזה? כשנה אחרי שהתלבט בין מכבי תל אביב לבוטאפוגו, בדרום אמריקה שוב מדווחים על מועמדות הישראלי ואף מוסיפים שמקורב לחלוץ אישר זאת

פרומו ל"סערה בממלכה": לירן שכנר מראיין את ערן זהבי/ספורט1

בקיץ 2022 התלבט ערן זהבי במשך תקופה ארוכה אם לחזור לישראל ולחתום במכבי תל אביב או שמא להצטרף לבוטאפוגו. הערב (שני) שמו של החלוץ הישראלי שוב בכותרות בברזיל, והפעם מהסיבה שוואסקו דה גאמה מוזכרת כמי שמעוניינת לצרפו - דיווח שספק אם נכון, אך פורסם במספר אתרים בברזיל.

לפי העיתונאי פאביו טורס מהאתר "Vascaino" שחתום על הסיפור, ואסקו בוחנת את העלויות בניסיון לצרף את ערן זהבי. יש לציין שמכבי תל אביב לא תאפשר לו לעזוב כל כך במהירות ובקלות, וספק אם החלוץ כלל מעוניין במעבר שנה אחרי שסירב להזדמנות וזאת על אף מה שנכתב הערב בברזיל. היו אף בברזיל מי שגיחכו וכתבו ש"זה נראה שמישהו עשה 'גוגל' בניסיון למצוא מועמדים לקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
שוב בכותרות בברזיל. ערן זהבי/ברני ארדוב

ובכל זאת, בדיווח נכתב ש"זהבי הוא אחד הספורטאים הכי גדולים בתולדות ישראל, היה מלך השערים בישראל שלוש שנים ברציפות, היה הכובש המצטיין של נבחרת ישראל ואמנם מדובר בעסקה יקרה, אבל זהבי מעוניין לעבוד עם המאמן רמון דיאס", נכתב בנוסף על הישראלי שמחר יחגוג את יום הולדתו ה-36.

יש גם לציין שזהבי ודיאס מעולם לא עבדו ביחד. דיאס בן ה-63, בעברו חלוץ נבחרת ארגנטינה ששיחק בריבר פלייט, נאפולי, אינטר ומונאקו וכמאמן הדריך בין השאר את ריבר פלייט, נבחרת פרגוואי, בוטאפוגו וכן את אל הילאל הסעודית ואל נאסר מאיחוד האמירויות. לפי "מקורב לזהבי", כך לפי הדיווח, הוא מעוניין לעבור לשחק תחת דיאס על אף שהצדדים מודעים לכך שספק אם ואסקו תוכל לעמוד בעלויות העסקה. כאמור, ספק גם אם יש היתכנות לעסקה כזו או אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully