וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציטטו את יד ימינו של היטלר ועוררו סערה: "משווים כדורגל לשואה"

חשבון הטוויטר של קבוצת אטלס המקסיקנית הגיב למשפיען רשת דרך ציטוט של יוזף גבלס, מי שכיהן כשר בממשל הנאצי, וזכה לתגובות זועמות: "אני לא מאמין שב-2023 עדיין צריך להסביר למה זה רע לצטט נאצים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

פעמים רבות מועדוני ספורט היו מזוהים עם תנועות קיצוניות שונות, פוליטיות ואחרות, אך מה שהיה לאחר המשחק בין אטלס, מהליגה המקסיקנית, לבין ניו יורק סיטי מליגת ה-MLS האמריקאית, במסגרת גביע הליגות, יצר מהומה ברשתות החברתיות וביקורת רבה כלפי המועדון המקסיקני.

כשלוח התוצאות הראה 0:1 לאטלס, ניו יורק כבר חגגו שער שוויון מאוחר, אך צוות השיפוט קבע כי היה נבדל במהלך והעניק למעשה למקסיקנים את הניצחון הדרמטי. בעקבות החלטת השיפוט, יוטיובר העלה מחדש את שאלת הנבדל ותקף בביקורת את ההחלטה להעניק לאטלס את הניצחון הפרובוקטיבי.

במועדון לא איחרו להגיב, אך הצורה בה הדברים נאמרו הרימה לא מעט גבות כשהקבוצה המקסיקנית בחרה לצייץ בחשבון הטוויטר הרשמי שלה על החלטת השופט: "מצער כיצד אנשי תקשורת 'משפיעים' ו'אנליסטים' מבצעים מניפולציות על ידי יצירת רעיונות של 'סיוע כביכול', אבל אם נזכור את מה שגבלס, יד ימינו של היטלר, אמר, מיישמים את זה בצורה מושלמת - 'שקר, שקר, שקר שמשהו יישאר, ככל ששקר גדול יותר, כך יאמינו יותר אנשים'".

הציוץ הפרובוקטיבי של קבוצת אטלס

בפרופיל של אטלס התגובות לא איחרו לבוא, כולל תגובה של היוטיובר שתקף אותם מלכתחילה: "אתם זוכרים שאתם מועדון כדורגל? אתם עונים למשפיען רשת ואז מצטטים נאצי?". פרשן הכדורגל המקסיקני של "ESPN", סזאר הרננדס רשם: "אני מאוד מאוד מאוד מופתע שאטלס עדיין לא מחקו את הציוץ הזה". אוהדי כדורגל אחרים כתבו: "אני לא מאמין שב-2023 עדיין צריך להסביר למה זה רע לצטט נאצים", "משווים אירוע במשחק כדורגל לשואה. זה מוזיל אותה, תתביישו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully