וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.7: גם וראטי עובר לערב הסעודית, איסקו חתם בבטיס

עוד יום סוער לסעודים: פ.ס.ז' קיבלה את ההצעה של אל הילאל, שהשלימה גם את רכישת מלקום. איסקו חתם, באיירן לוחצת על מאנה לעזוב לאל נסאר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7/ספורט1

העברות

* אחרי שבחודש דצמבר האחרון סביליה התירה את חוזהו בתום חצי עונה בלבד, איסקו הצטרף ליריבה העירונית. ריאל בטיס החתימה אותו לשנה והציגה אותו בסרטון מקורי במיוחד, בהשראת סצנה מהסדרה "משחקי הכס".

* אל הילאל הסעודית רכשה את מלקום, לשעבר בברצלונה ובעונה הקודמת ה-MVP של הליגה הרוסית, תמורת 45+15 מיליון יורו מזניט סנט פטרסבורג. הברזילאי חתם לארבע שנים.

* מוסא דמבלה, החלוץ בן ה-27 שסיים חוזה בליון, חתם לארבע שנים באל אטיפאק הסעודית.

* ברייטון הודיעה על רכישתו של הבלם הברזילאי איגור, שהגיע מפיורנטינה תמורת 17 מיליון יורו.

* מאלופת בלגיה לאלופת הולנד: פיינורד הודיעה על צירופו של קלווין סטנגס, שחקן הכנף ההולנדי שמגיע אליה מאנטוורפן.

* ויאריאל הודיעה על החתמתו של אלכסנדר סורלות, חלוצה של ריאל סוסיאדד בעונה החולפת השייך לר.ב. לייפציג. הנורבגי הצטרף לצוללת הצהובה תמורת 10 מיליון יורו חוזה ל-5 שנים.

* ז'רמי בוגה עזב את אטאלנטה וחתם בשורות ניס הצרפתית. שחקן הכנף בן ה-26 יעבור תמורת סכום של 18 מיליון יורו.

* ראול חימנס חתם בפולהאם, ששילמה 6 מיליון ליש"ט לוולבס עבור החלוץ המקסיקני בן ה-32 (שאמור להחליף את מיטרוביץ').

* מרקו וראטי בדרך לערב הסעודית: הקשר האיטלקי של פריז סן ז'רמן ב"שלבים מוקדמים של משא ומתן עם אל הילאל", והוא צפוי לחתום שם לשלוש שנים. הסעודים ישלמו לפ.ס.ז' 30 מיליון יורו, השחקן יקבל 20 מיליון יורו לעונה.

* פרד, שעומד לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, על סף סגירה סופית בגלאטסראיי הטורקית.

* ג'ורדן הנדרסון שעבר לאל איתיפאק נפרד מאוהדי ליברפול: "קשה להגיד שלום אחרי 12 שנה, אהיה אדום לנצח, עד ליום מותי. תודה, לעולם לא תצעדו לבד".

אמיליאנו מרטינס עם גביע השוער המצטיין, מונדיאל 2022. רויטרס
בקרוב חוגג בסן סירו? מרטינס/רויטרס

שמועות

* ברחבי אירופה מדווחים כי באיירן מינכן מאיצה בסאדיו מאנה לעבור לאל נאסר, הקבוצה הסעודית שבה משחק כריסטיאנו רונאלדו. הבווארים מעוניינים להיפרד מהסנגלי אחרי שנה אחת, בעוד הוא עצמו עדיין לא משוכנע ב-100% בנוגע למעבר. מאנה זוכה להתעניינות גם מפנרבחצ'ה הטורקית, שהחתימה הקיץ את אדין דז'קו ודושאן טאדיץ' ונמצאת במגעים עם מארסיי בנוגע לצ'נגיז אונדר.

* חלוץ אטאלנטה רסמוס הוילונד מעדיף מעבר למנצ'סטר יונייטד על פני פריז סן ז'רמן למרות שהצרפתים מציעים לו שכר גבוה יותר, כך מדווח ג'אנלוקה די מארציו. פבריציו רומאנו הוסיף שיונייטד כבר הגישה בעל פה הצעה ראשונה: 50 מיליון יורו + 10 מיליון בבונוסים. האיטלקים דורשים 70 מיליון.

* לפי התקשורת בארגנטינה, אינטר סימנה לעצמה את אמיליאנו מרטינס כמטרה העיקרית שלה להחליף את אנדרה אונאנה בין הקורות. הנראזורי כבר הגישו הצעה בגובה 15 מיליוון יורו עבור השוער של אסטון וילה, כשבמקביל היא עוקבת אחרי מצבו של יאן זומר, שוערה של באיירן מינכן שצפוי לעזוב.

* ב"בילד" הגרמני טוענים שבאיירן מינכן חושקת בדויד ראייה. השוער הספרדי של ברנטפורד היה קרוב למעבר לטוטנהאם הקיץ, אך העסקה נפלה בעקבות הדרישות הכספיות של הצרעות, והבווארים כבר חושבים על היום שאחרי מנואל נויר ומעוניינים באחד המצטיינים בעונה שעברה בפרמיירליג.

* על אף האפשרות שעסקת פאביניו לאל איתיחאד תיפול ועם מכירתו של ג'ורדן הנדרסון לאל איתיפאק, ליברפול בוחנת אופציות לקישור. אחד השחקנים הבולטים בפנקסים של המייטי רדס הוא אנדרה, הקשר בן ה-22 של פלומיננסה שמבוקש גם אצל פולהאם ומחירו צפוי להיות 25 מיליון יורו.

* ווסטהאם עדיין מחפשת מחליף לדקלן רייס שנמכר תמורת סכום שיא לארסנל, ועל פי ה"דיילי מייל", הקשר הזה עשוי להיות סקוט מקוטימיניי. הסקוטי של מנצ'סטר יונייטד מאוכזב ממיעוט הדקות הצפויות לו בעונה הקרובה, והפטישים כבר יצרו קשר עם נציגיו. יונייטד תדרוש עליו 40 מיליון ליש"ט, הקשר יחכה לסוף מועד ההעברות כדי לבחון את מצבו בטרם יחליט.

* לאחר שנופה מיובנטוס, דניס זקאריה בדרך ליעד חדש. פבריציו רומאנו מדווח כי הקשר השוויצרי עשוי להצטרף למונאקו, אך ווסטהאם כבר נמצאת במרוץ אחריו.

* אתלטיקו מדריד הבהירה לז'ואאו פליקס: תוכל לעבור רק לקבוצה שתשלם את מלוא שכרך, ושתשאל אותך עם אופציית רכישה, במחיר שקרוב לזה שעלית לנו. ברצלונה ככל הנראה ירדה מהפרק, בנפיקה מוזכרת כמועמדת הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully