וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן היידוק: "זו הגרלה טובה. לא כל כך מכיר את בית"ר ירושלים"

איבן לקו, מאמן הקבוצה מספליט שמחכה למנצחת בין מחזיקת הגביע לפאוק סלוניקי: "מאמינים בעצמנו". האוהדים היוונים בלחץ: "אולי עדיף לעוף כבר עכשיו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

אחד המפגשים היותר מעניינים בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג יהיה בין פאוק סלוניקי היוונית לבית"ר ירושלים. מחזיקת גביע המדינה מקווה להפתיע, יודעת שהסיכויים לפחות על הנייר לא לטובתה, אבל מודעת לכך שגם פאוק עדיין רחוקה מלהיות מוכנה לעונה ואפילו חוששת מצמד משחקים ביום חמישי בסלוניקי ובשבוע הבא בישראל.

היום (שני), בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי, המזל שוב לא האיר פנים לשתי הקבוצות שגילו כי המנצחת מביניהן תתמודד בשלב הבא מול היידוק ספליט הקרואטית - אחת הקבוצות שנחשבות ליותר מאתגרות מבין אלו שלא היו מדורגות. האוהדים היוונים בפורומים השונים וברשתות החברתיות כבר מתלוננים על כך ששוב הם "קיבלו את ההגרלה הכי קשה שיש" ואף היו כאלו שכתבו "כבר עדיף להפסיד בבית"ר ולעוף מוקדם ככל האפשר".

איבן לקו, מאמן קרואטי. DAVID PINTENS/BELGA MAG, GettyImages
את פאוק הוא מכיר טוב יותר. לקו/GettyImages, DAVID PINTENS/BELGA MAG

היידוק הקרואטית היא אחת הקבוצות היחידות שמתחילות את דרכן בסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג, ועל כן כבר הגיבה לתוצאות ההגרלה - בניגוד למרבית קבוצות המפעל שמסרבות להתייחס אליה בשלב זה בשל העובדה שעוד יש להן יריבה לעבור בסיבוב השני.

"אני חושב שההגרלה טובה. אנחנו לא מכירים את הקבוצות ולא יכולים להיות חכמים ולדעת מיד אחרי ההגרלה", הודה המאמן איבן לקו, שבעברו עבד בפאוק סלוניקי כעוזרו של איגור טודור, "לא היינו מדורגים בהגרלה וידענו שבכל מקרה יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וקודם כל נתרכז במשחקי הליגה שייערכו קודם לכן.

"פאוק זה מועדון שקרוב ללבי, כי עבדתי שם כעוזרו של טודור, אז אני מכיר את המנטליות, המועדון, האצטדיון והאוהדים וזה יהיה נהדר לפגוש אותם. על בית"ר ירושלים אני יודע מעט מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully