וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה גורבנקו: "זו הכנה ממש טובה למשחקים האולימפיים בפריז"

24.7.2023 / 18:20

השחיינית בת ה-19 ששוב הרשימה וסיימה במקום החמישי באליפות העולם ב-200 מטר מעורב אישי: "אני לומדת פה כל יום משהו וזה מקרב אותי למטרה"

דיימונד ליג, 23.7/ספורט1

אנסטסיה גורבנקו שחזרה היום (שני) את הישגה המדהים מהשנה שעברה כאשר פעם נוספת סיימה במקום החמישי בגמר אליפות העולם. השחיינית בת ה-19 עצרה את השעון במשחה ל-200 מטר מעורב אישי ביפן אחרי 2:10.08 דקות, רחוק משיאה ולא הצליחה לשבור את תקרית הזכוכית ולזכות במדליה ישראלית ראשונה בהיסטוריה במקצוע האהוב עליה, בו זכתה במדליות זהב באליפויות אירופה.

עם זאת, אמרה גורבנקו לאחר ההישג המרשים: "אני מרוצה מההתמודדות שלי ביומיים האחרונים, אני לומדת הרבה על עצמי בתחרות הזו ורואה דברים בצורה שונה ממה שראיתי פעם. זו פעם ראשונה שלי בתחרות עם קהל כזה, האווירה מטורפת וכיף להיות חלק מאירוע כזה גדול. מבחינת האווירה, רק עכשיו אני מרגישה ממש שהקורונה באמת מאחורינו וזו הכנה ממש טובה בשבילי למשחקים האולימפיים בפריז".

אנסטסיה גורבנקו שחיינית. לידור גולדברג, אתר רשמי
"אני כבר עם העיניים למשחים הבאים". גורבנקו/אתר רשמי, לידור גולדברג

עוד אמרה גורבנקו לקראת ההמשך: "זו תחרות מאוד ארוכה, יותר משבוע, ויהיו הרבה עליות וירידות. אני כבר עם העיניים למשחים הבאים ולמשחי השליחים שמתקרבים, ומצפה מאוד להתחרות יחד עם הבנות בבמה הגדולה הזו. בסופו של דבר, אני לומדת פה כל יום משהו וזה מקרב אותי למטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully