וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי שאני לא בעמדה מספיק חזקה למועדון כמו הפועל ירושלים"

איתי מושקוביץ', שחקנה החדש של הפועל חיפה, בראיון לפודקאסט "שוט" על ההחלטה לא לעבור לבירה: "דז'יקיץ' אמר לי: "לא בונה עליך העונה לאירופה בכלל'. הוא אדיר, לא מסלף ולא מסבן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

איתי מושקוביץ' היה אחד השחקנים המבוקשים בקיץ האחרון בשוק השחקנים. אחרי שנתיים נהדרות בגליל עליון, הגארד שהגיע עד לנבחרת ישראל החזיק בהצעות בין היתר מהפועל ירושלים, הפועל אילת ואותה גליל בה שיחק, אך בחר לבסוף לחתום במפתיע בהפועל חיפה לשנתיים.

בראיון לפודקאסט "שוט" מבית "הפודיום" סיפר מושקוביץ' על הדרך הארוכה שעשה ממחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות ועד נבחרת ישראל, הרצון לצאת לשחק באירופה, העבודה הקיץ עם המאמן האישי דיוויד ת'ורפ, האכזבה מסוף העונה בגליל עליון ומה שקרה בקבוצה וגם חשף את מאחורי הקלעים של המגעים עם הפועל ירושלים.

איתי מושקוביץ שחקן הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
סיפורים מאחורי הקלעים מהמו"מ עם ירושלים. מושקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

"איך שסיימתי את העונה, בתור השחקן שאני ואיך שאני מסתכל על עצמי ולאן שאני רוצה להגיע, התרשמתי מהפועל ירושלים של העונה, מהסדר והארגון של דז'יקיץ', שכולם ראו שזה משהו שונה בנוף שלנו", סיפר מושקוביץ', "דיברתי עם עידן אבשלום, שהוא מייצג אותי ודמות חשובה בקריירה שלי, אמרתי שאני רוצה להגיע לירושלים, זה מאוד מעניין אותי המאמן והארגון. הם פנו אליי, בתור ראייה שהם בונים משהו ארוך טווח, מחתימים ישראלים שיכולים לרוץ איתם בשנים הקרובות".

"דיברתי עם דז'יקיץ', הוא בן אדם מיוחד, כל מה שאומרים עליו הוא נכון, אדיר, אומר הכל בפנים, לא מסלף ולא מסבן. הוא אמר לי: "אני רוצה אותך, אני חושב שאתה מספיק טוב, אבל השנה הראשונה צריך להקריב כי זה שנת מבחן, לדעת אם אתה עומד בדרישות, באימונים, בנסיעות, בלחץ של המועדון, ראיתי אותך בתור שחקן, אני לא יודע אם אתה יכול להיות שחקן בהפועל ירושלים. השנה הראשונה היא כדי לראות אם אתה מתאים". הוא אמר לי: "אני לא בונה עליך באירופה בכלל, רק אם מישהו ייפצע אתה תשחק ובליגה תקבל הזדמנויות. השנה הראשונה, אם תצלח אותה, אז בשנה השנייה המעמד שלך יגדל ואני אבנה עליך באירופה. הוא אמר לי שהחזון שלו שהוא רוצה את הישראלים הכי טובים ופחות זרים. הוא מאמין בשחקן הישראלי".

"אז התחילה הדילמה, אמרתי לעצמי שאני בנקודה בקריירה שאני יכול להקריב שנה לטווח הארוך, דיברו איתי על מעבר לעונה אחת בהפועל ירושלים. אבל הסגל שנבנה בהפועל ירושלים והריבוי של הישראלים והזרים, גרם לי לחשוב על היומיום, ומה יהיה המקום שלי באימונים, כמה אני יוכל לבוא לידי ביטוי על המגרש. חותמים שם הרבה שחקנים, אי אפשר לדעת מה יהיה, הרגשתי שאני לא מגיע בעמדה מספיק חזקה למועדון כמו הפועל ירושלים כמו שהוא נבנה עכשיו, ובגלל זה הייתה הדילמה, האם להקריב את השנה הזאת ולהמר שהשנים הבאות יהיו יותר טובות, או להגיד שאני סומך על עצמי והדרך שעשיתי עד היום ואני מאמין שאני יוכל להגיע לירושלים בדלת יותר קדמית ולא אצטרך תהליך כל כך ארוך, ואוכל להגיע לירושלים בתפקיד יותר משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully