וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שריף אחת היריבות הכי קשות, נצטרך להעביר את ההכרעה לגומלין"

24.7.2023 / 16:58

מכבי חיפה יוצאת למולדובה לקראת המשחק בטירספול ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות, השוער איתמר ניצן התראיין בנתב"ג: "בסמי עופר השמיים הם הגבול"

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

מכבי חיפה נהנתה מהגרלה נוחה על הנייר לפני שעה קלה בשוויץ, שם התבשרה כי בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות היא עשויה לפגוש את סלובן ברטיסלבה הסלובקית או זרינסקי הבוסנית, אבל קודם כל, כדי להגיע לשם, היא תצטרך לעבור בסיבוב המוקדמות השני את שריף טירספול.

כידוע, המשחק הראשון בין אלופות מולדובה וישראל ייערך כבר ביום רביעי ומכבי חיפה יצאה למולדובה כבר היום (שני). בשדה התעופה בתנב"ג לפני ההמראה לקישינב, אמר השוער איתמר ניצן: "זו אחת היריבות היותר קשות שהיינו יכולים לקבל וכמובן שנצטרך להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה ל'סמי', שם השמיים הם הגבול. בשנה שעברה כבר ראו כמה 'סמי' חשוב, זו רוח גבית של 200 קמ"ש. זה מגרש שאפשר להכריע בו".

פרנזי פיירו לצד עבדולאי סק מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
מכבי חיפה בדרכה למולדובה. פיירו וסק/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

על משחקו הראשון בחיפה כשחקן הקבוצה, באלוף האלופים נגד בית"ר ירושלים בשבת, הוסיף ניצן: "זו הייתה פעם ראשונה שאני מרגיש את הקהל איתי וזו הייתה הרגשה מטורפת. אני לא חושב שאפשר למצוא אווירה כזו ביותר מדי אצטדיונים בעולם".

משחק הגומלין מול שריף טירספול ייערך ביום רביעי הבא בכרמל. כאמור, אם מכבי חיפה תנצח היא תתמודד מול המנצחת בין סלובן ברטיסלבה לזרינסקי. אם מכבי חיפה תודח, תתמודד מול באטה בוריסוב הבלארוסית או אריס לימסול הקפריסאית במוקדמות הליגה האירופית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully