וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את שריף, מכבי חיפה תשחק נגד סלובן ברטיסלבה או זרינסקי

הירוקים זכו להגרלה הכי נוחה שהיו יכולים לקבל בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אבל לפני כן יצטרכו לעבור את אלופת מולדובה. המשחק הראשון יתקיים בחוץ, הגומלין בישראל. אם יפסידו, יפגשו את באטה בוריסוב או אריס לימסול במוקדמות הליגה האירופית

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

יומיים לפני משחקה הראשון מול שריף טירספול בסיבוב המוקדמות השני, מכבי חיפה התבשרה היום מי תהיה היריבה הבאה שלה אם תעבור שלב: המנצחת במפגש בין סלובן ברטיסלבה לזרינסקי מוסטאר. הירוקים היו בצד של הקבוצות הלא מדורגות, אבל קיבלו את ההגרלה הכי נוחה על הנייר, כשבין היתר הם נמנעים ממפגש אפשרי עם גלאטסראיי, דינמו זאגרב או פ.צ. קופנהאגן. המשחק הראשון יתקיים בחוץ והגומלין ייערך בחיפה.

תמונת קבוצה מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
על הנייר הדרך לפלייאוף סלולה. מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

סלובן ברטיסלבה פייבוריטית לעלות שלב מהמפגש הכפול שלה עם זרינסקי, אבל היא הייתה כזו גם בסיבוב הקודם בו התקשתה מאוד נגד סוויפט הספראנז' מלוקסמבורג, ועברה עם 1:3 בסיכום המשחקים, אחרי 1:1 מביך בסלובקיה במשחק הראשון וניצחון 0:2 בגומלין בו שחקני סוופיט לא הפסיקו להחמיץ.

אלופת סלובקיה מאומנת על ידי ולדימיר וייס והיא קבוצה מאוד מבוגרת. במשחק הגומלין שלה נגד סוופיט, ממוצע הגילאים שלה עמד על 30.7, וזה בלי יוראי קוצקה בן ה-36, שהיה מורחק. השמות הבולטים הם ולדימיר וייס ג'וניור - בנו של המאמן, קוצקה שהעביר את מרבית הקריירה בסרייה A, הבלם הגאורגי גוראם קאשיה וכמובן השוער מילאן בוריאן, שהודח על ידי מכבי חיפה עם הכוכב האדום בלגרד ולאחרונה שמע מברק בכר שהוא לא בתכניות ועזב.

זרינסקי תנסה להפתיע את סלובן ברטיסלבה ולאחר מכן אולי גם את מכבי חיפה. השוער המחליף של הקבוצה הוא עומר ניראון והבעלים הוא כמובן אמיר כבירי שפעם עמד בראש הפועל תל אביב. השחקן הבולט הוא נמניה בילביה בן ה-32, שהבקיע במדי הקבוצה 132 שערים ב-211 הופעות בכל המסגרות ובינואר ניהל מו"מ עם בני סכנין - לפני שלבסוף נשאר בבוסניה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מילאן בוריאן שוער הכוכב האדום בלגרד. מאור אלקסלסי
בדרך לעוד הדחה על ידי מכבי חיפה? בוריאן/מאור אלקסלסי

בתוך כך, נערכה היום גם הגרלת מוקדמות הליגה האירופית ובה נקבע כי במקרה של הדחה מליגת האלופות, מכבי חיפה תפגוש את המפסידה בין אלופת קפריסין אריס לימסול לבאטה בוריסוב הבלארוסית, שמתמודדות זו מול זו במוקדמות ליגת האלופות.

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 24 ביולי
המשחקים: 8-9 באוגוסט, 15 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 7 באוגוסט
המשחקים: 22-23 באוגוסט, 29-30 באוגוסט

הגרלת שלב הבתים: 31 באוגוסט
משחקי שלב הבתים: 19 בספטמבר עד 13 בדצמבר

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully