וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין סנדל ואשרת עיני הפרזנטוריות החדשות של אתנה

24.7.2023 / 15:36

יושבת ראש ארגון שחקני הכדורגל בישראל והשחקנית והפרשנית, חתמו על שיתוף פעולה עם המרכז לקידום ספורט הנשים בישראל: "אין גאווה גדולה מזו. שמחות לעשות זאת יחד ולהיות חלק משינוי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.7/ספורט1

אתנה, המרכז לקידום ספורט הנשים בישראל חתמה על שיתוף פעולה עם קארין סנדל ואשרת עיני. השתיים, שנבחרו לפרזנטוריות החדשות של אתנה, הינן מובילות דעת קהל, שדרניות ופרשניות ספורט.

אשרת עיני, שחקנית ופרשנית כדורגל, בעברה קפטנית נבחרת הנשים של ישראל. הראשונה לפרשן כדורגל הן בזירה המקומית והן בזירה הבינלאומית, לרבות המונדיאל בקטאר. קארין סנדל, יושבת ראש ארגון שחקני הכדורגל בישראל, חברה בהנהלת ארגון השחקנים העולמי "FIFPRO", כדורגלנית וקפטנית נבחרת הנשים של ישראל לשעבר.

מדובר בשיתוף פעולה ערכי וחשוב כחלק מהאג'נדה אותה מובילה אתנה, במטרה לייצר שינוי חברתי ומגדרי בתרבות הספורט בישראל בדרך שתבטיח את השתתפותן המלאה של ילדות, נערות ונשים בכל תחומי הספורט ובכל הרמות.

אשרת עיני. גיל גולשטיין, באדיבות המצולמים
"אין גאווה גדולה מזו". עיני/באדיבות המצולמים, גיל גולשטיין

אשרת עיני: "אני שמחה לחבור מחדש לאתנה - מקום שהוא בית ערכי ואידיאולוגי עבורי ועוד יותר שמחה לעשות את זה עם קארין ולהמשיך שותפות רבת שנים. אין גאווה גדולה מזו שאתנה בחרה בנו להיות הפנים של ספורט הנשים, הנערות והילדות בישראל".

קארין סנדל: "אני שמחה ונרגשת לחבור לאתנה, הערכים, החזון והמטרות של אתנה הן דרך חיים עבורי ולעשות את זה ביחד עם אשרת שהיא שותפה יקרה וגם מנטורית, זה באמת כבוד עצום. מחכה ומצפה לדרך המשותפת, ולהיות חלק מהשינוי שבו לכל ילדה נערה ואישה בישראל יהיה מקום בעולם של הספורט".

מורן מסיקה אידלמן, מנהלת אתנה: "אתנה שמחה להשיק את שיתוף הפעולה עם שתי נשים מופלאות ופורצות דרך בתחומן. אשרת עיני וקארין סנדל, שתיהן יחד וכל אחת לחוד, מציגות את השינוי התרבותי בתחום הספורט אותו אתנה שואפת להוביל. אני מאמינה ששיתוף פעולה זה יזמין ילדות ונערות לחלום לעצמן עתיד בספורט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully