וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר סטריטבול רחובות - אירוע הכדורסל הגדול של הקיץ יוצא לדרך

עיריית רחובות והחברה העירונית ממשיכות את המסורת המוצלחת של השנים האחרונות ופותחות גם הקיץ את ההרשמה לטורניר סטריטבול רחובות 3X3 המושך אליו מדי שנה מאות משתתפות ומשתתפים מכל קצוות הארץ

סטריטבול 2022. עמית גואטה,
סטריטבול 2022/עמית גואטה

עיריית רחובות והחברה העירונית, בשיתוף משרד התרבות והספורט, מרכזי הספורט אליצור ומכבי ישראל ומועדון הכדורסל מכבי רחובות, יקיימו גם השנה את טורניר הכדורסל סטריטבול רחובות, בתאריכים 8-9.8.2023, ימים ג'-ד', בספורטק רחובות, רחוב האלוף יעקב פרי. הקבוצות המנצחות בכל קטגוריה יזכו בפרסים בשווי 1,200 שקלים.

משחק הסטריטבול 3X3 (כדורסל רחוב) אשר החל להתפתח בארה"ב בתחילת שנות העשרים, משוחק בדרך כלל מחוץ לאולמות הכדורסל ואינו כולל את המבנה והאכיפה הרשמיים של חוקי המשחק הרגיל, אלא יותר בסגנון משחק אישי כאשר החוקים משתנים ממגרש למגרש.

הטורניר בנוי בשיטת הבתים, בו מחלקים את כל המשתתפים לבתים, 4 קבוצות בכל בית, ולאחריו הצלבה בשיטת נוק-אאוט (המפסיד הולך הביתה). כל קבוצה בנויה מ-4 שחקנים, הנרשמים מראש ויחד לטורניר כקבוצה, כאשר 3 משחקים והרביעי שחקן חילוף. בכל קטגוריית גיל ישחקו עד 32 קבוצות, לכן מספר המקומות מוגבל, ומומלץ להקדים את ההרשמה.

את הטורניר ילוו שופטים, אנשי צוות, הנהלה ומזכירות שייתנו מענה לשחקנים בכל צורך שיעלה. המשתתפים יקבלו חולצה ממותגת ויחולקו גביעים, מדליות ופרסים לקבוצות הזוכות. לו"ז ושעות מפורטות יפורסמו לנרשמים בסמוך למועד הטורניר.

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "במהלך הקיץ הקרוב יזמה החברה העירונית פעילויות רבות בתחומי התרבות והספורט, במטרה לאפשר לתושבי העיר פעילות אקטיבית ומגוונת. במסגרת פעילויות אלה, יתקיים גם השנה טורניר הסטריטבול, שיאפשר לתושבי העיר והסביבה להשתתף בפעילות ספורטיבית, תחרותית, מגבשת ומהנה. אני מקווה לראות גם הפעם היענות מרשימה של מאות משתתפים, מוזמנים להירשם, ניפגש בספורטק!".

  • עוד באותו נושא:
  • סטריטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully