וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה את מילאן, אנצ'לוטי: "נצטרך להתרגל לאיכות של בלינגהאם"

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 12:07

הבלאנקוס חזרו מ-2:0 ל-2:3, המאמן מרוצה מהרכש החדש ("נדיר למצוא כזאת איכות, בגיל 20") והגיב בסטייל לשאלות על קיליאן אמבפה

תקציר: ריאל מדריד גברה 2:3 על מילאן במשחק הכנה/ספורט1

ריאל מדריד גברה הבוקר (שני) 2:3 על מילאן במשחק הכנה שנערך באצטדיון הרוס בול בפסידנה לוס אנג'לס, כשהבלאנקוס מציגים את המצטרף החדש ג'וד בלינגהאם ואת ברהאים דיאס. מילאן הוליכה 0:2 משני שערים במחצית הראשונה, אבל ריאל הפכה מצמד של פדה ואלוואדה תוך 3 דקות (56 ו-59) ובדקה ה-84 ויניסיוס המחליף השלים מהפך וקבע את תוצאת המשחק. אגב, עם כל הכבוד למצטרפים הצעירים החדשים, מי שבישל בקלאס את שער הניצחון היה לוקה מודריץ'.

ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד. רויטרס
משתלב. בלינגהאם/רויטרס
ויניסיוס חוגג שער ניצחון במשחק ההכנה של ריאל מדריד בארה"ב. רויטרס
ובסוף? מודריץ' בישל. ויניסיוס חוגג/רויטרס

"אהבתי את השיטה החדשה", אמר בסיום מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי, שנשאל גם ג'וד בלינגהאם וגם על קיליאן אמבפה, "הקבוצה חייבת להסתגל לאיכויות של בלינגהאם, נרצה ליהנות ממנו העונה. אני בתחושות טובות. הוא שחקן טוב, שנע הרבה, עם איכויות, קשוח, שונה מקשרים אחרים שלנו. נדיר למצוא שחקן כזה, נדיר למצוא אותו כבר בגיל 20. העמדה המועדפת עבורו היא קשר '10', אבל זה תלוי במערך. נצטרך לחכות קצת". בהתייחסו לאמבפה אמר המאמן "אני חושב שעניתי על כל השאלות"... וחייך.

ואלוורדה נשאל על אמבפה ואמר: "אין לי הרבה מה להגיד. הוא אחד הטובים בעולם, ולא רק עכשיו, אלא גם הרבה שנים מעכשיו. אני מוכן לכל תרחיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully