וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שחקניות חיזוק: הודיה קבדה והדר מור יוסף חתמו בהפועל לב ירושלים

הודיה קבדה (17, 1.75), שחקנית חמישיה בנבחרת הנערות של ישראל, מגיעה אחרי עונת שיא בה נבחרה לחמישיית העונה בליגת העל לנערות. מור יוסף ממשיכה לאחר שנתיים בקבוצה

הודיה קבדה. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל,
הודיה קבדה/ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

הפועל לב ירושלים הודיעה היום (שני) על החתמות נוספות בליגת העל -הודיה קבדה והדר מור יוסף.

הודיה קבדה (17, 1.77), שחקנית חמישיה בנבחרת הנערות של ישראל, מגיעה אחרי עונת שיא בה נבחרה לחמישיית העונה בליגת העל לנערות עם ממוצעים של 16.4 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק. מור יוסף (18, 1.73) שחקנית הפועל לב ירושלים בשנתיים האחרונות, סיימה עונת שיא עם ממוצעים נהדרים בנערות א' על (חברה קבועה בחמישיית המחזור) ונבחרה לתגלית העונה בליגה הלאומית שם סיימה את העונה הסדירה עם 6 נק', 2.4 חטיפות, 4.2 ריב' ו-1.1 חסימות למשחק. הדר היתה חלק משמעותי בעונה הקודמת של הפועל לב ירושלים ושותפה משמעותית בזכייה בדאבל והעפלת הקבוצה לליגת העל.

נטע אבוגוב, יו"ר הפועל לב ירושלים, אמרה: "אני שמחה על הצטרפותה של הודיה קבדה להפועל לב ירושלים ועל ההחתמה של הדר מור יוסף, שחקנית שגדלה אצלנו ובחרה להמשיך איתנו גם השנה, מה שמראה שהלב שלנו ושלה במקום הנכון. האידאל שעומד מאחורי ההחתמות של שתי הצעירות הללו הוא מה שעומד בבסיס הערכים והחזון של המועדון שלנו - להוות בית ראוי לשחקניות צעירות ומוכשרות ולגדל דור של ספורטאיות מוכשרות שיובילו את כדורסל הנשים הישראלי להישגים, זאת יחד עם העצמה נשית של כלל המגזרים בחברה. המועדון שלנו מאפשר לכל אשה/צעירה במדינת ישראל להתמקצע ולפתח את הכשרון הספורטיבי שלה, וכשרון כמו של הודיה והדר חייבים למקסם".

הדר מור יוסף. לילך וייס איגוד הכדורסל הישראלי,
הדר מור יוסף/לילך וייס איגוד הכדורסל הישראלי

הודיה קבדה: "אני מאוד שמחה ומתרגשת לצאת מהבית שלי לבית חדש ואחר. מחכה כבר ללמוד מהישראליות הבכירות בליגה ולהשתפר. תודה לנטע רבקה ולימור שמאמינות בי ונותנות לי הזדמנות מיוחדת".

הדר מור יוסף: "אני מתרגשת להמשיך במועדון שהוא בית עבורי. האווירה המשפחתית ותחושת השייכות בלתי ניתנות להחלפה. אין מקום טוב יותר לחוות בו את העונה הראשונה שלי בליגת העל. מצפה בקוצר רוח לתחילת העונה. יאללה הפועל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully