וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Skechers x DVF: שיתוף פעולה ספורטיבי מיוחד

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS ומעצבת האופנה האייקונית דיאן פון פיסטנברג: קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לנשים

סקצ'רס קולקציית טו באב עיצוב של דיאן פון פירסטנברג. שי תמיר,
סקצ'רס קולקציית טו באב עיצוב של דיאן פון פירסטנברג/שי תמיר

מותג הספורט והלייף סטייל בינלאומי סקצ'רס יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם המעצבת האייקונית דיאן פון פירסטנברג (Diane von Furstenberg) במסגרתו משיק קולקציית קפסולה, במהדורה מוגבלת, לנשים בעיטורי שפתיים - Endless Kisses.

לקראת ט"ו באב, חג האהבה, ישיק המותג סקצ'רס בישראל פריטי אופנה שעוצבו ע"י מעצבת העל DVF שהמאפיין אותם: פיסים בסגנון אופנתי וצעיר המשלבים דפוסי שפתיים אדומות ונועזות, המזוהים כל כך עם המעצבת, בשילוב הנוחות והאיכויות של המותג סקצ'רס. בכל רכישה ממוצרי הקולקציה באתר סקצ'רס מקבלים מארז מתנה מהודר עם דפוס שפתיים ברוח טו באב.

קולקציית הקפסולה כוללת בין היתר: נעלי ספורט אופנתיות, נעלי ריצה, כפכפים, פרטי לבוש כמו: חולצות טי, טופים, עליוניות עם שרוול ארוך, מכנסיים קצרים, טייץ ארוך, מכנסיים ארוכים או קצרים. בגזרת האקססוריז- כובעי מצחייה המתאימים גם לריצה, כובע באקט ועוד. לרגל השקת הקולקציה , יעלה קמפיין סושיאל בכיכובן של עומר נודלמן ויעל שלביה שגרירות המותג סקצ'רס בישראל.

לדברי אורלי שחם, סמנכלית השיווק בחברת סקצ'רס: "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו של סקצ'רס עם מעצבת אייקונית הכולל פרטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לטוטאל לוק מלא באהבה עצמית. ט"ו באב הוא המומנטום המושלם להשיק את קולקציית Endless Kisses המעצימה נשים ומעניקה להן מגוון רחב של אופציות למראה המושלם ומלא סטייל ואהבה שמתאים גם לאימון ספורט וגם לבילוי בשעות הפנאי עם הנוחות המאפיינת את סקצ'רס, האיכויות, הבדים הנושמים והטכנולוגיות המתקדמות והכל ברוח היום שכולו אהבה. בנוסף, לרגל יום האהבה עיצבנו אריזה מיוחדת לכל מי שירצה להפתיע את היקרים לו במתנה מושלמת בסטייל. כמו כן, נעלה בקמפיין סושיאל בו יככבו שגרירות המותג יעל שלביה ועומר נודלמן ויזמין את כולן. "

דיאן פון פירסטנברג היא מעצבת אופנה אייקונית בעלת שם עולמי. היא ייסדה את המותג הנושא את שמה ב-1972, במרכזו הנשים והנשיות. DVF הפך מאז למותג אופנה יוקרתי עולמי ומוביל בתעשייה, הידוע בהדפסים ובצבעוניות הנועזת, הנשיות הבלתי מתאמצת של DVF ביססה את המותג כמוביל לנשים חזקות המנהלות את חייהן.

SKECHERS - מותג ספורט ולייף סטייל אמריקאי מבית MGS שנולד בשנת 1992, והפך למעצמת נעליים עם שם בינלאומי וחנויות בכל העולם: כ- 4,500 סניפים בפריסה עולמית ומחזור מכירות של 7.4 מיליארד דולר בשנה. למותג 21 סניפים בישראל וכ 400 נקודות מכירה סיטונאיות והוא מציע מגוון רב של פריטי ספורט ו לייף סטייל הכוללים הנעלה, הלבשה ואקססוריז לנשים, גברים וילדים עם דגש על איכות בלתי מתפשרת במחירים נגישים, נוחות, טכנולוגיה מתקדמת ואופנתיות.

להשיג ברשת חנויות סקצ'רס ובאתר סקצ'רס: skechers.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • סקצ'רס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully