וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בשידור חי: הפרשן שאקה היסלופ התעלף וקרס על הדשא

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 8:01

רגעי בהלה נרשמו בשידור ESPN כאשר שחקן העבר התמוטט על הדשא. השידור הופסק, השדר נאלץ להרגיע את הצופים: "הוא בהכרה"

דרמה בשידור חי: הפרשן שאקה היסלופ התעלף/מתוך הרשתות החברתיות

רגעי דרמה לא קלים התרחשו הבוקר (שני) בארה"ב, כאשר פרשן הכדורגל של ESPN, שוער העבר שאקה היסלופ בן ה-54, התעלף בשידור חי לפני המשחק בין ריאל מדריד למילאן בלטס אנג'לס.
היסלופ נראה מעט לא יציב, החל להתנדנד, כאשר לפתע נפל קדימה, בעוד השדר שלידו דן תומאס צועק בבהלה "שאקה!". לא ברור אם הוא התעלף בגלל מזג האוויר החם בקליפורניה, שם נרשמו 27 מעלות.

ESPN מיד עברו לפרסומות והפסיקו את השידור, ובהמשך הרשת עדכנה את צופיה כאשר השדר אמר: "החבר שלי, שאקה, לא כאן, אבל יש חדשות טובות, הוא בהכרה, הוא מדבר, אני חושב שהוא קצת נבוך ממה שקרה... מוקדם מדי לצאת באבחנות אבל מה שחשוב זה שהוא בהכרה, וכמובן שוחחנו עם המשפחה שלן, כי אפשר רק לדמיין מה עובר עליהם כשהם רואים את זה בשידור חי".

היסלופ, יליד אנגליה, היה שוער נבחרת טרינדד וטובאגו, ושיחק לאורך שנים ארוכות בפרמיירליג כשוער ניוקאסל, ווסטהאם ופורטסמות. הוא פרשן ב"גארדיאן" וב"ESPN".

במשחק עצמו ניצחה ריאל מדריד 2:3 את מילאן. טומורי (25) ורומרו (42) העלו את מילאן ל-0:2 לפני ההפסקה, אבל במחצית השנייה ריאל עשתה שינויים והשלימה מהפך בזכות צמד מהיר של פדה ואלוורדה (56 ו-59) ושער ניצחון של ויניסיוס (84).

  • עוד באותו נושא:
  • espn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully