וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין דרש משחקניו: "לא לעסוק בפרשת סטאק אפילו לרגע"

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 6:30

מאמן מכבי תל אביב שוחח עם השחקנים על התקרית בה היה מעורב מאמן השוערים: "כל התעסקות בעניין אחר, תסיט אותנו מהמטרה". מילסון ערך אימון ריצה, דן גלזר עדיין לא כשיר לפטרוקוב

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

רובי קין שוחח אתמול (ראשון) אחר הצהריים עם שחקני מכבי תל אביב בפתיחת האימון הראשון מבין שניים שערך בקרית שלום על פרשת גרהאם סטאק. המאמן אמר בין היתר: "כולכם כבר נחשפתם למה שקרה וכולם בטח מעודכנים. אני מבקש מכם לא לעסוק בזה אפילו לרגע. כל הפוקוס שלנו צריך להתמקד במשחק שיש לנו בהמשך השבוע. כל התעסקות בעניין אחר, תסיט אותנו מהמטרה ואת זה אני לא רוצה לראות".

קין קיים כאמור שני אימונים אחר הצהריים, מהלך נדיר כשלעצמו. תחילה החל באימון רגיל לכל הקבוצה ולאחר הפסקה, עברו השחקנים לאימון השני וערכו אותו לפי קבוצות של הגנה והתקפה. באימון נטל חלק גם קין עצמו שעדיין שומר על כושר טוב.

גרהאם סטאק מאמן שוערים מכבי תל אביב. אתר רשמי, מכבי תל אביב, צילום מסך
יגיע לשימוע. גרהאם סטאק/צילום מסך, אתר רשמי, מכבי תל אביב

מילסון ערך אימון ריצה קל והוא מנסה להתאושש מהמתיחה שיש לו בשרירי המפשעה. גם דן גלזר עדיין לא כשיר. הקשר האחורי נעדר מהסגל מול הפועל באר שבע בגלל פגיעה בבוהן כף רגלו ומאותה הסיבה הוא לא צפוי גם להיות כשיר למשחק ביום חמישי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. היום צפוי להגיע גרהאם סטאק לשימוע אצל מנכ"ל המועדון בן מנספורד שנחת אמש בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully