וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי השאיר את לברון מחוץ לחמישייה שלו והודה: "היו לנו יחסים מורכבים"

כוכב גולדן סטייט "חשף" מתיחות שהיתה לו עם המלך, מולו הוא שיחק בארבעה גמרים רצופים, אך ריכך: "הוא נתן לי הרבה טיפים כרוקי צעיר"

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

סטף קרי ולברון ג'יימס הם שניים מהיריבים הספורטיביים הכי גדולים ב-NBA בעשור האחרון. שני הסופרסטארים הללו נפגשו בארבעה גמרים רצופים בין 2015 ל-2018, כאשר קרי חגג שלוש אליפויות על חשבון לברון, שזכה פעם אחת על חשבון סטף עם האליפות ההיסטורית של קליבלנד שחזרה מפיגור 3:1.

לברון נחשב לדעת רבים אולי לכדורסלן השני הכי גדול בהיסטוריה אחרי מייקל ג'ורדן ויש שסבורים שהוא הגדול מכולם. אלא שסטף התבקש לבחור את החמישייה הטובה שלו בכל הזמנים והוא השמיט ממנה את לברון וגם את עצמו. החמישייה של סטף היתה מג'יק ג'ונסון, מייקל ג'ורדן, קובי בריאנט, טים דאנקן ושאקיל אוניל.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
היריבים הספורטיביים הכי גדולים בליגה. לברון וסטף/רויטרס

בריאיון ל"ספורט אילוסטרייטד", סטף נשאל על היחסים שלו עם לברון וענה: "זה מסובך. הוא הגיע לצפות בי כרוקי ונתן לי עצות איך לעבור את הקשיים של שחקן מתחיל בליגה הזו. שיחקנו זה נגד זה בארבעה גמרים ברציפות. הוא בחור נהדר, חבר טוב ויריב נהדר. זה מדהים להסתכל לאחור ולחשוב איפה הכול התחיל".

בפודקאסט שבו הם השתתפו ב-2019, ביל סימונס ובריאן ווינדהורסט טענו שהיריבות בין השניים היא "אמיתית" ושהם לא חברים הכי טובים מחוץ למגרש. אלא שלאחר שלברון עבר ללייקרס והשניים כבר לא התחרו זה בזה על האליפות ב-NBA, הם התקרבו מחדש והמתיחות ביניהם התפוגגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully