וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישראל מפיצים פייק ניוז לגבי בית"ר. אם פאוק תזלזל, היא תירמס"

פאוק נערכת למפגש עם הירושלמים, בתקשורת המקומית פורסם ניתוח שנמסר למאמן לוצ'סקו: "הדיווחים על משבר הם הטעייה, בית"ר מאוד מסוכנת"

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

פאוק סלוניקי מגבירה את ההכנות לקראת בית"ר ירושלים גם על חשבון העיסוק ברכש. היוונים יארחו את המשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג בהר הגעש בטומבה, כאשר על פי הערכות שלהם יגיעו רק כ-200 אוהדים מישראל ביום חמישי. למרות הכמות הקטנה, אוהדי בית"ר יהיו ביציע מרוחק עם הפרדה.

בתקשורת המקומית פרסמו חלק מדו"ח על בית"ר שנמסר למאמן רזבאן לוצ'סקו ובו נכתב: "הקבוצה הישראלית מאוד מסוכנת. אסור לפאוק לזלזל. אם זה יקרה, בית"ר תדרוך עליה. כל מה שנשמע לאחרונה על משבר בבית"ר, היה ניסיון הטעייה מצד הישראלים. זה עניין של הפצת פייק ניוז. הם מדווחים כביכול על כך שבית"ר תגיע לטומבה בלי סיכוי להעפלה ולא תנסה בכלל, אבל המציאות הפוכה. בית"ר רוצה לעלות על חשבון פאוק. זו יריבה שצריך להקדיש לה תשומת לב רבה".

מאגומד אוזדוייב שחקן נבחרת רוסיה מאוכזב, יורו 2020. Stuart Franklin, GettyImages
בפאוק עדיין מחכים. מאגומד אוזדוייב/GettyImages, Stuart Franklin

פאוק הגיעה לסיכום בסוף השבוע עם הקשר הרוסי מאגומד אוזדוייב, אבל עוד לא פתרה את העניינים מול קבוצתו הטורקית פתיח קראגומרוק וכעת נכנסה לתמונה גם אחת הקבוצות ממוסקבה. היוונים עדיין מקווים שהקשר בן ה-30 יגיע עוד השבוע לסלוניקי כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully