וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה על השוד שעבר: "הם קשרו אותנו, פחדתי שהם יפגעו באלסיה"

שוער פ.ס.ז' סיפר על השוד שחווה עם זוגתו: "הם קשרו אותי ואלסיה נאלצה לתת להם את כל מה שהיה לנו. היתה הרגשה של טרור. הייתי מבועת"

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

ג'אנלואיג'י דונארומה וזוגתו אלסיה עברו כמה שעות מהגיהנום בלילה שבין חמישי לשישי, כאשר פורצים נכנסו לדירתם, הפשיטו אותו, קשרו אותם ועזבו את הדירה לא לפני ששדדו מהם שלל רב. היום (ראשון), שוער פריז סן ז'רמן ונבחרת איטליה דיבר לראשונה על הלילה הטראומטי שעבר על משפחתו.

"פחדתי מאוד על עצמי, אבל יותר על אלסיה", אמר השוער, "הייתי מבועת מכך שהם יכולים לפגוע בה. הייתי חסר אונים, קשור, לא יכולתי לעשות שום דבר. הם קשרו אותי ואלסיה אולצה לתת להם כל מה שיש לנו. זו ההרגשה הכי רעה שאפשר לחוות. אני לא מדבר צרפתית כל כך טוב ולכן היה קשה להסביר להם איפה כל דבר נמצא. זה היה משתק, היתה הרגשה של טרור עמוק".

שוער פריז סן ז'רמן ג'אנלואיג'י דונארומה ואושתו אלסיה. Aurelien Meunier, GettyImages
מתאוששים מהטראומה. אלסיה וג'אנלואיג'י דונארומה/GettyImages, Aurelien Meunier

מקורביו של דונארומה טוענים שבני הזוג היו בהלם מוחלט ממה שקרה, אבל השוער לא נתן לטראומה הזו להשפיע עליו ומיד לאחר האירוע הזה הוא הצטרף לפריז למסע ההכנה שהיא תקיים לקראת העונה ביפן.

על פי הדיווחים השודדים גנבו תכשיטים בשווי של 500 אלף דולר ומזומן בנוסף. המשטרה המקומית ממשיכה בחקירת השוד, אך השודדים עדיין לא נתפסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully