וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן אדמס: "זו הקבוצה הכי טובה ששיגרנו אי פעם לטור דה פראנס"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 21:27

הבעלים של קבוצת ישראל פרמייר טק סיכם את השתתפות הקבוצה הישראלית בטור: "החמצנו לפחות עוד ניצחון אחד. היינו הכי אגרסיביים". מייק וודס שזכה בקטע התשיעי: "זה היה הרגע המכונן בקריירה שלי"

תקציר: יוקוהומה מרינוס - מנצ'סטר סיטי 5:3/ספורט1

עונת 2023 בטור דה פראנס היוקרתי ננעלה הערב (ראשון) עם זכייתו של יונאס וינגגור, שהוכתר כאלוף בפער גדול מאוד מכל מתחריו. קורבין סטרונג, הניו זילנדי של ישראל פרמייר טק, סיים במקום התשיעי את הקטע האחרון. הלטבי קריסטס ניילנדס הגיע במקום ה-24 והקנדי הוגו הול במקום ה-39. ישראל פרמייר טק סיימה את הטור במקום התשיעי המכובד מתוך 22 קבוצות. הרוכב הכי בכיר היה דילן טונס הבלגי שסיים במקום 35.

סילבן אדמס, הבעלים של קבוצת ישראל פרמייר טק הישראלית, סיכם את המירוץ מנקודת מבט ישראלית ואמר: "אני גאה בקבוצה הכי טובה שאי פעם שיגרנו. החמצנו לפחות עוד ניצחון אחד אבל אני מבטיח: בטור הבא נהיה חזקים אפילו יותר. "זאת היתה ההופעה הטובה ביותר שלנו אי פעם במירוץ טור , ובמיוחד כשמדובר במירוץ הגדול בעולם. ניצחנו בסיום קטע ענק והחמצנו לפחות עוד ניצחון אחד כאן אבל היינו הקבוצה הכי אגרסיבית פה", הוסיף אדמס.

ישראל פרמייר טק. נועה ארנון, מערכת וואלה
נתראה בעונה הבאה. חברי קבוצת ישראל פרמיירטק/מערכת וואלה, נועה ארנון

מייק וודס, שהגשים את חלום חייו עם הניצחון בקטע התשיעי במירוץ על פסגת הר הגעש פוי דה דום, סיכם: "הניצחון הזה היה הרגע המכונן בקריירה שלי אבל אני כבר חושב קדימה ושואף להשיג ניצחון בג'ירו דה איטליה ולהשלים סדרת ניצחונות בכל הטורים הגדולים. זה היה ממש טור מעולה מבחינתנו".
מייסד הקבוצה רוני בר און אמר: "עבורי , אין סיפוק גדול מלראות מה שעשה כאן קריסטס ניילנדס, שהיה ממש כשרון בוסרי צעיר כאשר צירפנו אותו "לסייקלינג אקדמי" וצפינו בו נוסק לגבהים בטור הזה. זה בדיוק מה שאני מצפה מהישראלים הצעירים שלנו שיצטרפו עכשיו לקבוצה הבוגרת. ראו זאת, תעבדו קשה ותאמינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully