וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כוכב על בחוץ: "ניקולה יוקיץ' לא ישחק עם סרביה במונדובאסקט"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 20:06

אחרי הפציעה של אנטטוקומפו, גם אלוף ה-NBA הטרי צפוי לנצל את הקיץ למנוחה אחרי העונה העמוסה שעבר. גם ואסילייה מיציץ' בחוץ

תיקתקנו, 23.7/ספורט1

אחרי עונה חלומית שבה הוא סחף את דנבר לאליפות וביסס את עצמו, אולי, ככדורסלן הטוב בתבל, ניקולה יוקיץ' היה אמור לככב בנבחרת סרביה במונדובאסקט הקרוב שייפתח בסוף אוגוסט. אלא שבתקשורת הסרבית מדווחים כעת שה-MVP של גמר ה-NBA האחרון, מתכוון לנצל את הזמן הזה למנוחה וייעדר מהטורניר.

על פי הדיווח יוקיץ' כבר הודיע על כך למאמן שלו בנבחרת סבטיסלב פשיץ' וההחלטה היא סופית למרות ניסיונות שכנוע מצידו של בוגדן בוגדנוביץ' חברו לנבחרת. יוקיץ' מתייצב בדרך כלל למשימות הלאומיות של סרביה ושיחק גם ביורובאסקט האחרון שבו זכתה ספרד לפני שנה. יוקיץ' עבר כאמור עונה עמוסה במיוחד ב-NBA ושיחק לתוך יוני, כאשר קבוצתו דנבר זכתה באליפות. יוקיץ' מצטרף בכך לכוכב על נוסף שכנראה ייעדר, כאשר יאניס אנטטוקומפו סובל מפציעה וסיכוי נמוך שהוא יעמוד לרשות נבחרת יוון. גם ארה"ב הפייבוריטית שלחה סגל די משני לטורניר הזה, בטח לעומת הסגלים שלה במשחקים האולימפיים.

ניקולה יוקיץ', נבחרת סרביה. Jurij Kodrun, GettyImages
סרביה תגיע רחוק בלעדיו? יוקיץ'/GettyImages, Jurij Kodrun

אגב, חוץ מיוקיץ' גם וסילי מיצ'יץ' הכוכב הגדול שחתם הקיץ באוקלהומה סיטי מה-NBA אמור להיעדר מהסגל, כמו גם ניקולה קאליניץ'. אליפות העולם בכדורסל תיפתח ב-25.8 ותשוחק בשלוש מדינות: הפיליפינים, יפן ואינדונזיה. סרביה שובצה לבית ב' ביחד עם סודאן, סין ופורטו ריקו ואמורה לעלות בקלות מהמקום הראשון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully